اخبار ارز دیجیتال

ادامه اوجگیریهای اتریوم؛ روند پیشرفتی می‌توان ادامه داشت؟

بیش از یک میلیون اتریوم به ارزش 2.1 میلیارد دلار در طی 4 اول پس از ازرد شاپلا از بیکن چین برداشت شده است. هم‌زمان، اتریوم برای اولین بار در 11 ماه به بیش از 2.100 یافته است، اما روند صعودی کجا می‌تواند ادامه داشته باشد؟ باشد

به گزارش، داده‌های وب‌ت وب Beaconcha.in نشان می‌دهد که در درخواست‌هایی که در حدود ۱.۰۳۸ ۵ میلیون اتریوم توسط ۴۸۳، ۱۰۰ میلیون برداشت شده است، می‌شود. است است است است ؛ است است شنبه، 15 اردیبهشت (226 فرودین) شاهد بیشترین میزان برداشت به میزان 392.800 اتریوام تجریوام تدتریود.

در روزهای ۱۵ و ۱۶ آوریل به‌ترتیب شاهد برداشت ۳۹۸۸۰۰ و ۲۸۰۴۰۰ اتریوم بودیم.

در حال حاضر، حدود 87 درصد یا 469، از 540،000 اعتبارسنج‌ها می‌توانند اتریوم‌های سهام‌گذاری شده خود را برداشت کنند.

در حالی که اعضای جامعه در مورد فشار فشار فروش از هارد فورک شاپلا اختلاف نظر دارند، اتریوم طی ۴ اول نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافته است.

ادامه اوجگیریهای اتریوم؛ روند پیشرفتی می‌توان ادامه داشت؟
قیمت اتریوم از زمان به‌روزرسانی شاپلا در ۱۲ آوریل از ۱۰درصد افزایش یافته است.

این ارقام برای لاکان فینی (Lachlan Feeney)، شرکت سازنده و توسعه بلوک چین لب‌ریس غافلگیرکننده نیست. او توضیح داد که بسیاری از اعتبارسنج‌ها در حال سهام‌گذاری مجدد اتریوم در بیکن چک‌تنی.

در بسیاری از اتریوم‌هایی که در چند روز برداشته شده‌اند، مستقیماً به بیکن چین برمی‌گردند. زیرا اعتبارسنج‌ها دریافت مرکب هستند، تا جای تراز خالص سهام‌گذاری هماکنون در حال افزایش است.

فینی توضیح می دهد که بسیاری از سهام گذران اولیه با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کلان و پس از ۳۰ ماه انتظار بهدنبال، اتریوم های خود را برداشت.

فینی بر باور است که هارد فورک شاپلا در تا بلندمدت درازمدت باعث رشد مقداری اتریوم‌های می‌شود که می‌توان در سطحی از جماع تقویت کند.

از آنجایی شاپلا یک رویداد ریسک‌زدایی، باعث سهام‌گذاری اتریوم میان‌مدت میان‌مدت خواهد شد. ما پیش‌بینی که در آینده‌ای نه چندان دور، درمورد مقدار سرمایه‌گذاری‌های سهام ثبت شده است.

مارکوس تیلن (Markus Thielen)، رئیس بخش در پلتفرم مالی ارزهای ماتریکس‌پورت توضیح داد که سرویس تعطیلی سهام‌گذاری صرافی کراکن ممکن است در افزایش این مقدار نقش داشته باشد.

به نظر می‌رسد دلیل اصلی این امر، تعطیلی بخش سهام‌گذاری کراکن باشد. این اتفاق تنها یک اثر موقت خواهد داشت؛ زیرا ما همچنین می‌توان از سرمایه‌گذاران استفاده کرد که اکنون می‌توانند با بهتری نسبت به نقدینگی‌های سرمایه‌گذاری شده، سهام‌گذاری شوند.

تعداد زیادی از اتریوم ها از طریق پلتفرم های دیگر مجدداً در بیکن چین انجام می شود.

در حالی که پیش بینی می شود که پیشرفت کند در این هفته در افزایش فروش افزایش یابد، عقیده ای که فورک شاپلا در نهایت سرمایه گذاری نهادی بیشتر را به سهام ترغیب ترغیب خواهد کرد.

عبور میزان برداشت از آستانه یک میلیون توکن، به شرکت تحلیل آن‌چین گلس‌نود در آوریل (2222) 500 درصد بیشتر است که تخمین زده تنها 100 میلیون تومان بوده است.

در همین حال، پیش‌بینی نانسن کمی دقیق‌تر بود. این شرکت تخمین بود که ۱.۴ میلیون اتریوم در چند اول پس از این به‌روزرسانی برداشت می‌شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا