اخبار خودرو

اداره پلیس پاسادنا جنوبی اکنون فقط از خودروی برقی استفاده می کند

اداره پلیس پاسادنا جنوبی اکنون فقط از خودروی برقی استفاده می کند

اداره پلیس پاسادنا جنوبی می گوید این تنها آژانس پلیس در ایالات متحده است که کل ناوگان خود را با خودروهای برقی جایگزین می کند. زیرساخت شارژ لازم نیز تعبیه شده است.

بر اساس آخرین گزارش، 20 خودروی تسلا که اکنون بخشی از ناوگان اداره پلیس پاسادنا جنوبی هستند را می توان با 34 شارژر خودروی الکتریکی نصب شده در تالار شهر پاسادنا جنوبی شارژ کرد. ظرفیت مجلات ذکر نشده است. در بیانیه مطبوعاتی فقط آمده است که «در برنامه Charge Ready، یکی یکی از تامین کنندگان برق در جنوب کالیفرنیا سیستم توزیع محلی خود را برای تامین سطح بالاتر برق مورد نیاز برای تامین برق خودروها ارتقا داده و سیم کشی زیرزمینی مورد نیاز برای نصب شارژرها را نصب کرده است.”

اداره پلیس پاسادنا جنوبی حدود یک سال پیش اعلام کرد که به دنبال تبدیل شدن به یک نیروی تمام الکتریکی است. این شرکت با Enterprise Fleet Management برای خرید وسایل نقلیه الکتریکی (10 تسلا مدل Y برای وسایل نقلیه گشتی و 10 تسلا مدل 3 برای وظایف اداری و کارآگاهی) شریک شد.

در وب‌سایت این نیرو، اداره پلیس رویکرد خود را در مورد وسایل نقلیه تمام الکتریکی به شرح زیر توضیح می‌دهد: «به عبارت ساده، تسلا مدل Y که ما شناسایی کرده‌ایم، نیازهای ما برای عملیات گشت‌زنی را برآورده می‌کند (یا فراتر می‌رود). این یک زن را راضی می کند، امن تر است. ، عملکرد بهتری دارد و هزینه های “انرژی و سوخت” و “نگهداری” آن بسیار کمتر از خودروهای بنزینی است که اکنون استفاده می کنیم.

اداره پلیس پاسادنا جنوبی اکنون فقط از خودروی برقی استفاده می کند
اداره پلیس پاسادنا جنوبی اکنون فقط از خودروی برقی استفاده می کند

این شهر 1.85 میلیون دلار برای تبدیل به وسایل نقلیه الکتریکی از جمله شارژر و پرداخت اجاره هزینه کرده است. همچنین انتظار می رود سالانه حدود 4000 دلار در هزینه های تعمیر و نگهداری و سوخت برای هر وسیله نقلیه صرفه جویی شود. همچنین نزدیک به 500000 دلار بودجه حمل و نقل پاک را از کمیته بازبینی کاهش آلودگی هوای منبع وسایل نقلیه موتوری (MSRC) دریافت کرد، در حالی که کار انجام شده توسط تامین کننده برق کالیفرنیای جنوبی تحت برنامه Charge Ready حدود 530,000 دلار بود.

اولین زنهایمر، شهردار پاسادنای جنوبی، گفت: «این انتقال منعکس‌کننده چشم‌انداز شهر برای آینده‌ای پایدار است که هم مبتنی بر مدیریت مالی صحیح و هم نظارت بر محیط‌زیست است.» شورای شهر به طور کامل از این انتقال حمایت می کند. ما یک نیروی پلیس قرن بیست و یکمی خواهیم داشت که ایمن و پاک باشد و در هزینه مالیات دهندگان صرفه جویی کند.»

برایان سولینسکی، رئیس پلیس پاسادنا جنوبی، گفت: «تغییر تمرکز به سمت این وسایل نقلیه به اداره پلیس این فرصت را می دهد تا ناوگانی از وسایل نقلیه پیشرفته را به دست آورد. “این ابتکار نه تنها ایمن ترین وسایل نقلیه را برای افسران و کارکنان تضمین می کند، بلکه منجر به کاهش قابل توجه هزینه های سوخت و تعمیر و نگهداری می شود.”

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا