به گزارش بازار، رضا بیانی گفت: با اخذ سند کاداستر (سند یک برگی) به مبلغ یک میلیون و 866 هزار و 580 متر مربع در پلاک لتمن کن، سندی به مساحت مالکیت دولت تایید شد. 3 یک میلیون و 402 هزار و 364 متر مربع در ثبت چیتگر و یک سند به مساحت یک میلیون و 109 هزار و 917 متر مربع در ثبت حسین آباد قلعه سلیمان خانی و مساحت کل 63 میلیون و 700 متر مربع هزار مربع متر واقع در اراضی ملی پارک جنگلی چیتگر تهران پس از 50 سال به همت معاونت امور اراضی و کارکنان اداره حسابرسی و حریم گذاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران و با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران و مناطق ثبتی زیبادشت و رودکی از زمین خواری و تعدی به انفال و بیت مال متعلق به مردم جلوگیری شود. دارای سند کاداستر (یک برگ).

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با اشاره به تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در راستای سندسازی اراضی ملی، اظهار داشت: اجرای کاداستر یا اراضی حریم گذاری. طرح علاوه بر تعیین مرز بین اراضی دولتی و استثنایی، از جمله تخلفات و جرایمی است که امکان پیشگیری در این مناطق را فراهم می کند.

وی افزود: صدور اسناد تک برگی اقدامی مهم و موثر برای تضمین امنیت فردی و اجتماعی جامعه است و با توجه به ضریب امنیت بالای این سامانه و سرعت در پاسخگویی به مشتریان، اجرای این طرح از پراهمیت. اهمیت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران درباره مزایای این طرح اظهار داشت: از آنجایی که با اجرای این طرح، اراضی ملی و مستثنیات به طور کامل تفکیک و تعریف می شود، بنابراین در حالی که حقوق و مالکیت دولت برقرار است، تهاجم می شود. و از مصادره اراضی ملی و عمومی جلوگیری و بسیاری از مشکلات و سوء استفاده های احتمالی کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخازداری استان تهران، در اطلاعیه ای از هموطنان خواسته شد: با رعایت اصول حفظ و نگهداری منابع طبیعی، از آسیب رساندن به درختان، جنگل ها، مراتع و سایر عناصر طبیعت و آلایندگی خودداری کنند. محیط زیست و در عین حال با حفظ طبیعت و جلوگیری از آلودگی و تخریب عرصه های طبیعی، در صورت هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی احتمالی در عرصه های جنگلی، مراتع و اراضی ملی سریعاً از طریق تلفن 1504 و یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهید. سامانه 139.

منبع:تحلیل بخش تهران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما