اخبار روز

اخبار مهم از خودکفایی ایران در تجهیزات نظامی و فناوری های تسلیحاتی ارتش!/جزئیات

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۳ رسته دفاعی در زمینه تجهیزات نظامی و چرخه‌های تکمیل کننده فناوری‌های تسلیحاتی خودکفا شده است وی گفت: ارتش گام هایی در راستای صادرات این فناوری‌ها بر می‌دارد.

امیر سرتیپ حیدری ۷ آذرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک 138 هکتاری شهید سلیمانی تیپ 58 تکاور ذوالفقار (طرح نهضت ملی مسکن شاهرود) با حضور استاندار سمنان، نماینده مشارکت مردم شاهرود و میامی در شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار. ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد، وی خدمت در نظام اسلامی ولایتمدار را افتخار دانست و اظهار داشت: حرکت برای تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا واقعاً نیازمند قدردانی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تجهیزات، تسلیحات و چرخه های تکمیلی خودکفا است. این فناوری ها در 23 خط دفاعی و تلاش برای صادرات است.

وی درباره تلاش برای ساخت مسکن نیروهای مسلح گفت: الحمدلله امروز ارتش جمهوری اسلامی در زمینه ساخت مسکن شخصی و سازمانی و سندسازی زمین اقدامات خوبی انجام داده است.

امیر سرتیپ حیدری در خصوص آماده سازی شهرک 138 هکتاری ارتش در شاهرود افزود: این شهرک قابلیت ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: وی با بیان اینکه مردم شاهرود سابقه بسیار خوبی از نیروهای خوب، ارزشمند و مسئولیت پذیر لشکر 58 ذوالفقار دارند افزود: ، که مردم شاهرود در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی داشتند. انقلاب را ارائه کردند.

نماینده مردم شاهرود تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی از سهمیه خود یعنی ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال فراتر رفته است.

وی تصریح کرد: ارتش در ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای خود نقش دارد و ناظر اصلی ساخت و ساز مسکن در کشور وزارت راه و شهرسازی است.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا