اخبار روز

اخبار مهمی برای سهامداران عدالت/سپرده در راه است


به گزارش مانیبان، مهدی حاجیوند دستیار ویژه و مشاور مدیرعامل سازمان بورس گفت: همانطور که می دانید آبان ماه سال 1402 بود که شورای عالی بورس مصوبه ای مبنی بر اینکه مجامع سرمایه گذاری استان ها تصویب کرد. شرکت ها باید تا پایان شهریور در سال 1403 اعلام شد که در مرحله اول دو استان خراسان شمالی و زنجان به عنوان پایلوت انتخاب شدند و قرار بود مجامع آنها در اواخر سال 1402 برگزار شود که این وظیفه عملیاتی شد.

این مسئول در ادامه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امسال استان گیلان جلسات خود را برگزار کرده و برای تشریح و هماهنگی جلسات شرکت های سرمایه گذاری بورسی استان تقریباً سازمان بورس به 24 استان سفر کرده است جلسات مختلفی در هر یک از این استان ها با مسئولان مربوطه برگزار کرده است.

همچنین می گوید: چند استان اطلاعیه برگزاری مجمع خود را منتشر کرده اند و به نظر می رسد استان هایی مانند ایلام، کرمان، قزوین و استان مرکزی در پایان تیرماه مجمع خود را برگزار کنند و سایر شرکت ها نیز به زودی اقدامات خود را اعلام کنند. ممکن است. نهایی می شوند. در کدال منتشر می شود تا جلسات بر اساس مصوبه شورای عالی بورس برگزار شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا