اخبار ورزشی

خبر عجیب از نقل و انتقالات در دنیای فوتبال ایران!

پاکو خمز سرمربی تراکتورسازی و چهره جنجالی لیگ برتر فوتبال ایران را ترک کرد. قربان بردیف که در ابتدای فصل هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشت، قبل از هفته دوازدهم استعفا داد. پاکو خمز به جای آن باید اسپانیایی انتخاب شود. در روزهای اخیر شایعاتی از احتمال انتخاب پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان سرمربی دپورتیوو اسپانیا منتشر شد. پاکو خمز سرمربی تراکتورسازی درباره تمدید قرارداد با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز توضیحاتی ارائه کرد. پاکو خمز سرمربی تراکتورسازی تبریز در مورد قرارداد با یک تیم غیرایرانی و حضورش در دپورتیوو اسپانیا توضیحاتی داد.

 

پاکو خمز در حال حاضر در اسپانیا زندگی می کند. پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به شایعات حضورش در یک تیم اسپانیایی واکنش نشان داد. شایعات حضور پاکو خمز در اسپانیا پس از حضور ‘سوریانو’ به عنوان مدیر ورزشی دپورتیوو که رابطه خوبی با پاکو خمز، سرمربی تراکتورسازی دارد، شدت گرفت.

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال انتخاب پاکو خمز به عنوان سرمربی تیم اسپانیایی در دپورتیوو به گوش می رسد. این شایعات پس از حضور ‘سوریانو’ به عنوان مدیر ورزشی دپورتیوو که رابطه خوبی با پاکو خمز سرمربی تراکتور دارد شدت گرفت و در نهایت واکنش سرمربی فعلی تراکتور را به دنبال داشت.

پاکو خمز در خصوص اینکه نامش روی نیمکت دپورتیوو مطرح شده است، گفت: در تعطیلات هستم.

“اگر با شما تماس بگیرند تا ببینند که آیا علاقه مند به حضور در تیم هستید چه؟” خمز در پاسخ به این سوال پاسخ قبلی خود را تکرار کرد و گفت: من در تعطیلات هستم.

پاکو خامز با بیان اینکه تعطیلاتش خارج از اسپانیا نیست و در منطقه کورونیا سپری می کند، با خنده گفت: بله!

مجوز تام به پاکو خمز، سرمربی تراکتورسازی برای جذب بازیکنان

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز از آمادگی کامل این باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی اسپانیایی این تیم خبر داد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فصل گذشته را با وجود تغییر سرمربی در رده چهارم جدول به پایان رساند.

قربان بردیف که در ابتدای فصل هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشت، قبل از هفته دوازدهم استعفا داد و پاکو خمز اسپانیایی جایگزین او شد.

با وجود تحمل سنگین ترین شکست تاریخ تراکتورسازی در لیگ برتر مقابل استقلال در هفته گذشته، کارنامه موفق خمز رضایت مالک باشگاه و هواداران این تیم محبوب تبریزی را به همراه داشت. از این رو خمز برای ادامه همکاری خود با این باشگاه برنامه کاملی برای فصل پیش رو ارائه کرد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز توانست بالاخره حرف خود را در فدراسیون فوتبال به کرسی نشانده و سهمیه حضور خارجی‌ها را افزایش دهد تا هر باشگاه ۱+۶ بازیکن را طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی سازمان لیگ وارد فوتبال باشگاهی کشور کند.

زنوزی که دلیل درخواست خود را افزایش سرسام آور قیمت بازیکنان داخلی عنوان کرد، به خمز گفت که آمادگی کامل برای جذب بازیکنان مورد نظر خود از جمله بازیکنان خارجی را دارد.

تراکتور فصل آینده با توجه به حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت اما زنوزی علاوه بر آرزوی صعود از مرحله گروهی این رقابت ها به دنبال قهرمانی در لیگ برتر ایران نیز است.

مالک تراکتور تمام اهداف خود را روی این موضوع گذاشته تا بالاخره پس از پنج سال مالکیت این باشگاه اولین قهرمانی لیگ برتر کشور را به ارمغان بیاورد.

پاکو خمز سرمربی تراکتورسازی

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا