اخبار ورزشی

جدیدترین خبر از سرمربی جدید استقلال و بمب نقل و انتقالات استقلال!

انتقالات استقلال و انتخاب سرمربی جدید این تیم یکی از مهم ترین اخبار این روزهای لیگ برتر ایران است. با محرومیت حضور ریکاردو ساپیتو در استقلال بحث بر سر انتخاب سرمربی جدید استقلال خبر شده و هواداران و بازیکنان استقلال منتظر انتخاب و معرفی سرمربی جدید این تیم هستند. استقلال که فصل گذشته را با مشکلات و حاشیه های فراوان به پایان رساند، برنامه های جدیدی برای فصل جدید دارد. زمان معرفی سرمربی جدید فرا رسیده است استقلال و پرداخت مطالبات ریکاردو ساپینتو مشخص شد.

 

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و جذب بازیکنان جدید در این تیم اعلام شد.

بازیکن استقلال پس از مذاکره مجدد با مدیران این باشگاه با استقلال برای فصل آینده به توافق رسید.

ابوالفضل جلالی مدافع تیم استقلال در این تیم ماندگار شد.

جلالی که پس از اتمام فینال جام حذفی و شکست استقلال در این دیدار به صورت یک طرفه با این تیم فسخ کرده بود، پس از مذاکره مجدد با مدیران این باشگاه، برای فصل آینده با استقلال به توافق رسید.

مدافع ملی پوش استقلال که در زمان ساپینتو کمتر برای این تیم بازی می کرد، حالا بعد از رفتن این مربی تصمیم به ماندن در آبی پوشان گرفته است.

ابوالفضل جلالی بازیکن استقلال

برنامه سفر سرمربی استقلال به تعویق افتاد. حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال بعدازظهر دیروز قرار بود برای مذاکره با 2 مربی ایتالیایی و اسپانیایی به دبی برود. اما برنامه کریمی دستخوش تغییراتی شده و او برنامه سفر خود را به زمان دیگری موکول کرد.

طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار است فردا جلسه باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف کادر مدیریتی این باشگاه برگزار شود و به نظر می رسد سفر برون مرزی کریمی به همین دلیل به تعویق افتاده است.

گفته می شود برخی مذاکرات برای انتخاب سرمربی خارجی استقلال در تهران انجام می شود و در صورت عدم توافق، آبی ها گزینه های داخلی را فعال خواهند کرد.

توضیحات کریمی درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید تا یکی دو روز آینده سرمربی آبی پوشان انتخاب خواهد شد.

حجت کریمی در حاشیه مراسم درگذشت خواهر امیرقلانوی درباره وضعیت انتخاب سرمربی استقلال گفت: یکی دو روز دیگر وضعیت سرمربی این تیم مشخص می شود. هم گزینه ایرانی داریم و هم گزینه خارجی و هیچ کدام از این اسامی منتشر شده صحیح نیست. اگر قرار است مربی خارجی انتخاب شود ابتدا باید به ایران بیاید و اینطور نیست که به کشور دیگری برویم و قرارداد ببندیم. باشگاه استقلال بزرگ است و مربی خارجی باید بیاید باشگاه را ببیند و بعد درباره قرارداد صحبت کند.

وی درباره خواسته های ساپینتو و شکایت این مربی از فیفا گفت: چرا باید شکایت کند؟ 200 هزار دلار بدهکار است که از طریق بانک شهر ساخته شده و انشالله پرداخت خواهد شد.

کریمی در خصوص اظهارات پادوانی مبنی بر عدم دریافت پول از استقلال گفت: فیش وی امروز در سایت باشگاه منتشر می شود. همه خواهند دید. متأسفانه از زمانی که وارد شده ایم، شیطنت های زیادی دیده ایم و دشمنان زیادی داریم. عده ای می خواهند بیایند و ما راه را آماده کرده ایم.

وی در خصوص اختلاف نظر بین سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش نیز گفت: این دو نهاد با هم هماهنگ هستند و انشالله مشکلی پیش نمی آید.

کریمی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا روز یکشنبه در مجمع حضور خواهید داشت؟ گفت: نمی دانم. هر قسمتی که باشد.

العین به دنبال بازیکن استقلال است

باشگاه العین امارات در آستانه جذب محمد محبی، ستاره فصل قبل استقلال است.

محمد محبی فصل گذشته به صورت قرضی برای استقلال بازی می کرد و یکی از مهره های کلیدی و تاثیرگذار این تیم بود.

درخشش محبی در استقلال مورد توجه تیم العین امارات قرار گرفت.

سایت امارات اسپورت 360 اعلام کرد که باشگاه العین در آستانه توافق با باشگاه سانتا کلارا و جذب محمد محبی است.

این روزنامه اماراتی نوشت که باشگاه العین با عمر اعتزیلی بازیکن سرزمین های اشغالی به توافق نهایی رسیده است تا در صورت امضای قرارداد محبی خط حمله این تیم را تشکیل دهد.

علت به تعویق افتادن مجمع انتخاباتی استقلال چیست؟

رئیس دفتر شرکت ها و آماده سازی شرکت های سازمان خصوصی سازی درباره علت به تعویق افتادن جلسات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

حسین امیررحیمی رئیس دفتر امور بازرگانی و آماده سازی سازمان خصوصی سازی با اشاره به برگزاری جلسات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: جلسات دو باشگاه روز سه شنبه 16خرداد ماه برگزار شد اما از زمان جمع بندی نهایی نفرات چه کسانی باید اعضای هیئت مدیره باشگاه باشند، جلسات به روز یکشنبه 21 خرداد موکول شد.

رئیس دفتر آماده سازی و کسب و کار سازمان خصوصی سازی ادامه داد: بر این اساس مجمع استقلال ساعت 10 صبح و مجمع پرسپولیس ساعت 14 روز یکشنبه برگزار می شود. موفقیت یا عدم موفقیت آن در روز یکشنبه اما خارج از سطح کارشناسی و در اختیار وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی است.

بر اساس این گزارش، مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه برگزار شد اما به نتیجه ای نرسید. بر این اساس حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد صبح امروز در مجمع باشگاه استقلال حضور پیدا کردم و علیرغم یک فوریت در تعیین تکلیف مدیریت باشگاه ها و آماده سازی انتخابات هیئت مدیره جدید بر اساس نتایج عملکرد کمیته مشترک نظارت که حاصل بررسی رزومه بوده و با درخواست وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی و اظهار نظر با 28 نفر از نامزدهای هیأت رئیسه مصاحبه انجام شد تا پایان ساعت 10 صبح روز یکشنبه

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا