اخبار روز

جدیدترین اخبار در مورد یارانه ها/ یارانه نقدی این افراد کاهش پیدا کرد!/جزئیات

اقتصادآنلاین نوشت: یارانه معیشتی مرحله ۱۵۵ مربوط به دی ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰دی ماه قابل برداشت است.

اگر سرپرستان خانوار از دهک های اول تا سوم باشند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و اگر دهک های چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

پیگیری عدم واریزی یارانه معیشتی

1- سرپرست خانوار به شعبه بانک معرفی شده به سامانه رفاهی  مراجعه و از عدم توقیف حساب بانکی اطمینان حاصل کند. او درخواست چاپ ماهانه از حساب یارانه خود را از بانک درخواست می کند و سپس آن را چاپ می کند.

2- در صورت عدم خرید کالا از  کالا برگ الکترونیکی ، عدم دریافت وام کرونا یا وام اربعین و در نهایت اطمینان از عدم پرداخت یارانه (در مواردی غیر از موارد محذوفین  از خانوارهای پردرآمد) به آدرس زیر مراجعه نمایید. سیستم های اجرا شده توسط سازمان هدفمندسازی  یارانه در حال به روز رسانی و ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری است که به محض آماده شدن، از راه رسانه‌های جمعی کشور، اطلاع رسانی عمومی خواهد شد).

اعتراض به قطع یارانه ها

متقاضی برای اعتراض به قطع یارانه به سامانه‌های معرفی شدۀ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله؛ hemayat.mcls.gov.ir (http://hemayat.mcls.gov.ir/) مراجعه نموده یا با شماره تلفن وزارت امور خارجه با شماره 0216369 تماس بگیرد.

یارانه نقدی  این افراد کاهش یافت

در صورتی که سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، کل مبلغ یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده، همان مبلغ از یارانه خانوار کسر و مابقی به حساب واریز می شود. سرپرست خانوار در صورتی که قبلا از تسهیلات 10 میلیون ریالی کرونا بهره مند شده باشند، مابقی اقساط این تسهیلات از مبلغ واریز شده به حساب آنان کسر می شود. ضمناً سرپرستان خانوارهایی که امکان اعزام به عتبات عالیات (اربعین) داده شده است، متناسب با حجم خانوار از حساب آنها کسر می شود.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا