اخبار روز سینما

اخبار جدید از وضعیت سلامتی سعید راد

به گزارش پی ام آپ به نقل از تسنیم، نگاه راد به مشکلات جسمانی سعید راد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شهریور سعید راد که سال گذشته در اثر سقوط در منزل مجروح شده بود، پس از مراجعه به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از یک ماه از بیمارستان مرخص شد و در خانه استراحت کرد و موفق شد راه برود. واکر

عکس سعید راد از بازیگران چیره دست تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان و پسرش سام منتشر شد و برای مخاطبان شگفت انگیز و جالب بود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه پروتز مورد استفاده به درستی بر روی کمر وی قرار نمی گرفت، روند بهبودی ادامه داشت تا اینکه مشکل قبلی مجددا نمایان شد و پس از مراجعه به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. فیزیوتراپی مداوم به مدت هشت هفته اعمال شد. اما متاسفانه با وجود فیزیوتراپی دیگر نمی توانست راه برود.

وی با اشاره به اینکه سعید راد 79 ساله بود، ادامه داد: به مرور زمان از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری از جمله عفونت ریه و مثانه به مشکلات راه رفتن وی اضافه شد و علیرغم مخالفت من و خانواده اش به دام افتاد. جراحی با رضایت خودش انجام شد اما متاسفانه عمل جراحی موفقیت آمیز بود. نبود.

نگاه راد با اشاره به اینکه سعید راد حدود 10 ماه است که در بیمارستان بستری است، گفت: وی هم اکنون در آنکارا تحت نظر پزشک است. یکی او در کلینیک های تهران تحت درمان است اما دو ماه است که روند درمان خوب پیش نمی رود و بهبودی در وضعیتش دیده نمی شود.

نقا راد از عموم مردم و هواداران سعید راد خواست برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و افزود: در این مدت هواداران، اهالی سینما و خانه های سینما وضعیت سلامتی او را زیر نظر داشتند و از همه دوستان کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: به درخواست او و خانواده اش هیچ خبر و تصویری از سعید راد منتشر نشده است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا