اخبار روز

خبر فوری: فرآیند ثبت‌نام برای دریافت سهام عدالت برای افراد جدید لغو شد! /جزئیات

مشاور و دستیار ویژه رئیس سازمان بورس درباره سود سهام عدالت آمده است که برای دریافت آن، نیازی به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نیست و هزینه‌ای نیز برای پرداخت وجود ندارد.

به گزارش پی ام آپ، دستیار و مشاور ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر اینکه در حال حاضر ثبت سهام عدالت انجام نمی شود، تاکید کرد: برای دریافت سهام نیازی به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نیست و هیچ هزینه ای برای پرداخت وجود ندارد.

مهدی حاجیوند گفت: اخیراً پیامی با عنوان «پرداخت سود سهام عدالت دوره دوم آغاز شد» در فضای مجازی منتشر شده است که بر اساس کذب محض است.

دستیار و مشاور ویژه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور ارثی افزود: متاسفانه این پیام توسط دلالان ایجاد و اعلام شد که بر اساس بیانیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، که در این خبر اعلام شد، آخرین مهلت تکمیل فرم سپرده گذاری دوره دوم سهام سرمایه اعلام شده و تمدید نخواهد شد. تمام افرادی که سهام سرمایه ندارند نیز می توانند ثبت نام کنند.» آنها هک می شوند و مبلغ از حساب بانکی آنها برداشت می شود.

حاجیوند با تاکید بر اینکه در حال حاضر ثبت نام و پرداخت سود سهام انجام نمی شود و این پیام به منظور کلاهبرداری درج شده است، تصریح کرد: با وجود اینکه بارها اعلام کرده ایم در این زمینه ثبت نامی وجود دارد، خیر، اما متأسفانه برخی از شهروندان فریفته چنین پیام هایی می شوند و متحمل خسارات مالی می شوند.

وی بیان کرد: نه تنها سابقه ای از سهام عدالت وجود ندارد، بلکه در حال حاضر سودی برای این سهام انجام نمی شود.

دستیار و مشاور ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به مراجعه به کافی نت یا مراجعه به هیچ سایتی نیست و نیازی به مراجعه به سهامداران عدالت نیست و برای دریافت سود سهام از این سهام باید پول پرداخت کنید.

وی گفت: در صورت ثبت باقی مانده سهام و یا تقسیم سود سهام عدالت، اطلاع رسانی در این خصوص از طریق منابع مختلف از جمله صدا و سیما و رسانه های رسمی انجام می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا