اخبار روز سینما

احتمال همکاری مجدد جیمز می با جرمی کلارسون و ریچارد هموند!/جزئیات

جیمز می در مصاحبه با رادیو بی‌بی‌سی 4، اعلام کرد: پس از اتمام سریال تور بزرگ (The Grand Tour) این احتمال وجود دارد که او با یک پروژه جدید با جرمی کلارکسون و ریچارد هموند در پرایم ویدیو، بازگردد.

جیمز می در برنامه امروز بی بی سی سوالی درباره آینده پرسید.  سریال The Grand Tour پاسخ داد: «بله، قسمت آخر سریال را قبلاً فیلمبرداری کرده‌ایم. من احتمال بازگشت را رد نمی کنم. اما باید به یاد داشته باشید که ما کمی پیر شده ایم.»

احتمال همکاری مجدد جیمز می با جرمی کلارکسون و ریچارد هموند

جیمز می ادامه داد:

ما دو قسمت برنامه تور بزرگ را برای انتشار آماده کردیم، بنابراین یکی به زودی منتشر خواهد شد. نمی دانم اجازه دارم این را بگویم یا نه. بعد از مدتی قسمت دیگری منتشر خواهد شد. ظاهراً این از نظر فنی من را بیکار می کند و می توانم صدای تشویق را در سراسر کشور بشنوم.

سری تورهای بزرگ

«جرمی کلارکسون» نیز در نوامبر امسال در مصاحبه ای با مجله تایمز اعلام کرد که این برنامه پس از تولید برنامه هایی در مورد خودرو به مدت 34 سال به پایان می رسد. آمازون تایید کرد که تور بزرگ با هنرمندان موجود به پایان خواهد رسید. با این حال، اعلام شد که فصل چهارم مزرعه کلارکسون (Clarkson’s Farm) ادامه خواهد داشت.

این سه مجری (جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند) اولین بار در سال 2003 با هم تخت گاز (Top Gear) دیده شدند و در سال 2015 بی بی سی را ترک کردند.

پیش از این گزارش شده بود که کلارکسون (63 ساله)، می (60 ساله) و هموند (53 ساله) برای فیلمبرداری آخرین مرحله تور بزرگ به زیمبابوه سفر کرده بودند. مجریان تور بزرگ در قسمت بعدی که در فوریه 2024 پخش خواهد شد، در موریتانی خواهند بود.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا