اخبار روز سینما

احتمال ساخته شدن سریال الدن رینگ قوت گرفت

شب گذشته پس از اظهارات «جورج آر. آر. مارتین» در وب‌لاگ‌ خصوصی‌اش، شایعات زیادی بر اساس ساخته شدن سریال الدن رینگ قوت گرفته است.

«جورج آر آر مارتین»، نویسنده بازی تاج و تخت که همچنین پشت صحنه دنیاسازی بازی تحسین شده حلقه الدن قرار دارد، روز شنبه در وبلاگ خود نوشت که ممکن است یک فیلم سینمایی یا اقتباس تلویزیونی برای این بازی اکشن نقش‌آفرینی فانتزی محبوب ساخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


احتمال ساخته شدن سریال الدن رینگ قوت گرفت

«مارتین» در توضیحی با لحنی طفره آمیز گفت:

در مورد آن شایعاتی که ممکن است درباره یک فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی براساس بازی الدن رینگ شنیده باشید… حرفی برای گفتن ندارم. نه یک کلمه، نه هیچ چیز دیگری. من چیزی نمی‌دانم، شما هرگز صدایی از من نشنیده اید.

اقتباس سینمایی یا تلویزیونی برای استودیوی سازنده بازی، FromSoftware که به خاطر بازی‌های فوق‌العاده دشوارش (به ویژه بازی‌های دارک سولز و زیرمجموعه‌ای که آن‌ها خلق کرده‌اند) شناخته می‌شود، اولین تجربه خواهد بود. هرچند که «مارتین» به طور قطع تایید نکرد که چنین اقتباسی در حال ساخت است؛ اما لحن نظر او و این واقعیت که او اصلاً به این شایعات اذعان می‌کند، کاملاً زیرکانه است.

«مارتین» همچنین در مورد تجربه خود در مراسم جوایز سحابی در سال 2023، جایی که به خاطر بازی Elden Ring جایزه بهترین نویسندگی بازی را دریافت کرد. او توضیح داد:

من دنیاسازی آن پروژه را انجام دادم؛ «هیدتاکا میازاکی» و تیمش بقیه کارها را کردند. هر دوی ما مفتخر به دریافت جوایز شدیم، اما من در ضیافت اهدای جوایز حضور نداشتم. آن یکی به ژاپن رفت؛ جایی که واقعاً به آنجا تعلق دارد.

سریال الدن رینگ

با انتشار حلقه الدن: سایه اِردتری در 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403)، گیمرها دوباره به این بازی هجوم برده‌اند تا به امید شکست دادن دوباره باس‌های آن، تاریخ‌سازی کنند. الدن رینگ در فوریه 2022 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

این بازی در سرزمین‌های میانی اتفاق می‌افتد و بازیکنان را به چالش می‌کشد تا حلقه الدن را برای تبدیل شدن به اِلد لرد جدید ترمیم کنند. بازیکنان می‌توانند به‌عنوان بخشی از جستجوی خود از جادو و سلاح استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال Elden Ring چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: The Warp

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا