اخبار ارز دیجیتال

احتمال خرید بیت‌کوین توسط غول فناوری اپل! معنی توییت مرموز مایکل سیلور چیست؟

جامعه بیت کوین (BTC) پس از پست مرموز اخیر مایکل سیلور، مدیر اجرایی شرکت مایکرو‌استراتژی، سرشار از هیجان و حدس و گمان شده است.

به گزارش رمزارز نیوز، سیلور در پلتفرم X (توییتر سابق) تصویری از یک سیب آبی با لوگوی بیت کوین روی آن را پست کرد و به کنایه نوشت:

یک گاز بزنید.

اشاره تصویر و کلمات استفاده شده به لوگوی نمادین سیب اپل و بیت کوین، شایعاتی را در مورد خرید احتمالی بیت کوین توسط این غول فناوری ایجاد کرده است.

اپل که به خاطر محصولات نوآورانه و ذخایر نقدی قابل‌توجه خود (در حال حاضر، بیش از ۴۷ میلیارد دلار) شناخته می‌شود، از ظرفیت مالی عظیمی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است. شرکت اپل هنوز هیچ اظهارنظر عمومی در مورد علاقه به خرید بیت کوین انجام نداده است.

سیلور در مصاحبه اخیر خود نیز، در مورد هم‌افزایی و همکاری احتمالی بین اپل و بیت کوین صحبت کرد. علاوه بر این، او عنوان کرده که اپل می‌تواند ویژگی‌های امنیتی این شبکه را در اکوسیستم خود ادغام کند.

به عنوان مثال، برای امضای چند‌گانه، اپل می‌تواند امکانی را ایجاد کند تا کاربر طی ۳ مرحله در اپل‌واچ، آی‌فون و مک‌بوک، یک تراکنش را تأیید نماید.

سیلور معتقد است که اپل می‌تواند با ارائه راهکار‌های امضای چندگانه با کاربری آسان و ایمن، به یک عنصر مهم در بخش مالی تبدیل شود.

از نظر وی، اپل حتی می‌تواند در آینده بزرگترین بانک جهان به حساب بیاید. پیامدهای چنین حرکتی عمیق خواهد بود؛ زیرا وضعیت بیت کوین را به عنوان یک دارایی اصلی مستحکم و پذیرش سازمانی آن را ترویج خواهد کرد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا