اخبار روز سینما

احتمالا “مهناز افشار” با این استوری به دنبال حاشیه‌سازی است! | تعریف و تمجید این بازیگر از بردپیت در ایتوری اینستاگرامش!

مهناز افشار از بازیگران بسیار خوب کشور است که چندسالی می‌شود در خارج از کشور اقامت دارد. او با انتشار استوری جنجالی در رابطه با برد پیت حاشیه ساز شد.

 

به نقل از شمانیوز، مهناز افشار در یک استوری به مناسبت روز سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت. او در این پست علاوه بر تبریک، یادآور شجاعت و تلاش جانبازان و شهدایی بود که در این روز تاریخی برای آزادی این شهر بی‌نظیر، زحمت کشیدند.

همچنین به مناسبت روز جهانی مادر، مهناز افشار عکسی از دخترش، لیانا، منتشر کرده و در توضیحات آن نوشته است: “در وجود هر زنی یک حس مراقبت و عشق به فرزند نهفته است. روز جهانی مادر برای همه زنان مبارک.”

مهناز افشار، بازیگر مشهور ایرانی، در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ به دنیا آمده است. او در سال ۱۳۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرده و یک دختر به نام لیا دارند. با توجه به بازی‌های موفقی که در صنعت سینما و تلویزیون داشته، مهناز افشار به یکی از هنرمندان برجسته و محبوب ایران تبدیل شده است.

مهناز افشار، بازیگر مطرح سینمای ایران، در یکی از استوری‌های خود، با انتشار چند عکس جدید از خودش و برد پیت، ستاره هالیوودی، نوشت: “رویای نهنگ عنبر و خودم با هم فتبارک الله الحسن الخالقین.”

احتمالا "مهناز افشار" با این استوری به دنبال حاشیه‌سازی است! | تعریف و تمجید این بازیگر از بردپیت در ایتوری اینستاگرامش!


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا