اخبار روز

اجرای 822 برنامه ورزشی همزمان با هفته ورزش کرمانشاه

به گزارش خبرنگار پی ام آپ کرمانشاه، منوچهر حاتمی ظهر امروز (دوشنبه 24). مهر ماه)، وی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تربیت بدنی در سالن اجتماعات هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی 10 پروژه چمن مصنوعی و پیست دوچرخه سواری توسط سازمان ورزش و جوانان افتتاح می شود. آخر سال.

وی افزود: تمام تلاش همکاران ما بر این است تا به افرادی که در مناطق کم برخوردار، حاشیه ای و روستایی به وسایل و تجهیزات ورزشی دسترسی ندارند خدمات رسانی کنیم. بنابراین وقتی پروژه هایی را افتتاح می کنیم، با تجهیزات و امکانات ورزشی به شهرها و مناطق محروم نیز کمک می کنیم. ما خواهیم کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان کرد: ده پروژه مذکور شامل افتتاح دو زمین چمن بزرگ در شهرستان های هرسین و دالاهو و همچنین بهره برداری از زمین چمن با مشارکت بخش خصوصی در ماده 27 است. .

وی ادامه داد: در شهرستان کرمانشاه برای این سه پروژه حدود 220 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و هفت زمین ورزشی در شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو داریم که هزینه آن حدود 20 میلیارد ریال است.

این مسئول گفت: برای افتتاح این پروژه ها در مجموع حدود 370 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حاتمی گفت: سرانه ورزشی شهر کرمانشاه در حال حاضر حدود 94 درصد نسبت به استان کرمانشاه است که 10 درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی گفت: طبق قانون سازمان لیگ است و ورزش حرفه ای در اختیار بخش خصوصی است و برای رشد ورزش حرفه ای باید بخش خصوصی وارد میدان شود و کمک کند.

وی اذعان داشت: برخی از باشگاه ها در یک منطقه در مسابقات شرکت می کنند و در ابتدای کار برای پرداخت ورودیه مشکل دارند و برای اعزام هر لیگ به مسابقات 60 تا 70 میلیارد ریال هزینه می شود.

حاتمی افزود: اگر باشگاهی نتواند هزینه ورودی را پرداخت کند، چگونه می تواند هزینه اعزام لیگ را متقبل شود؟ این به بخش ورزش و جوانان آسیب می زند.»

این مسئول تصریح کرد: در هفته تربیت بدنی 823 برنامه فرهنگی ورزشی در حوزه های ورزش همگانی، ورزش قهرمانی حرفه ای و فعالیت های فرهنگی توسط همکاران در اداره کل در استان کرمانشاه و شهرستان ها برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی تاکید کرد: اما حمایت ما از ورزش این است که نقاط ضعف و قوت این حوزه را اصلاح کرده ایم و آنچه لازم است حضور پررنگ در قسمت قهرمانی تجهیزات و امکانات مالی را در اختیار ورزشکاران جوان قرار داده ایم.

حاتمی خاطرنشان کرد: هر تیمی که عضو داشت برای حضور در بازی های آسیایی به اردوی تیم ملی آمده بود، از نظر مالی مورد حمایت استاد قرار گرفت.

وی با اشاره به قهرمانی جوانان کرمانشاه در بازی های آسیایی هانگجو و کسب مدال نقره، افزود: ما برای اولین بار در استان کرمانشاه تمامی تجهیزات و امکانات لازم را در اختیار این جوانان قرار دادیم و از همه حمایت های مالی نیز انجام دادیم. قهرمان شد و این روند ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت: امسال میزبان ۲۴ رویداد ورزشی در رشته‌های مختلف بوده‌ایم که کار بسیار ارزشمندی است و کاملا متعهد به توسعه ورزش قهرمانی هستیم.

سرانه ورزش کرمانشاه 94 درصد

در ادامه فرهمند سال افزون معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در سال های اخیر در استان کرمانشاه کارگروهی از وزارت ورزش، سازمان تعزیرات تشکیل داده ایم. و دیگران» نماینده استانداری که کار را بر اساس نرخ تورم سال گذشته قیمت گذاری کرد.

وی افزود: امسال دولت و معاون اول رئیس جمهور نامه ای به تمام استان ها ارسال کردند و باشگاه هایی که ما در آن عضویت داریم را به عنوان استان های گروه 2 قرار دادند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان کرد: بر اساس این گروه بندی سالن ها و مکان های برگزاری رده های اول، دوم و سوم و برای محاسبه دوره 12 جلسه ای هر رشته معرفی شد. اعم از فوتبال و سایر رشته های ورزشی با حضور مربی قیمت گذاری

وی ادامه داد: نرخ بهره برداری از اماکن ورزشی مشخص شده و به تمامی باشگاه ها و تیم های ورزشی و سالن های ورزشی و همچنین اداراتی که دارای اماکن ورزشی هستند اعلام کرده ایم که در صورت تخلف و اضافه بر قیمت مصوب، مردم می تواند آن را گزارش کند.

این مسئول گفت: تعیین قیمت در اماکن ورزشی را ضروری اعلام کرده ایم و کارشناسان ورزش و جوانان در اداره کل و شهرداری کرمانشاه و تعزیرات با هماهنگی به اماکن ورزشی مراجعه کرده و به این تخلفات رسیدگی می کنند.

سال افزون با بیان اینکه درصد سرانه ورزشی در کرمانشاه 94 درصد است، افزود: اما با توجه به اداراتی مانند آموزش و پرورش، اداره فنی و حرفه ای، وزارت کار و ادارات دارای امکانات ورزشی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، در شورای برنامه ریزی ورزش استان کرمانشاه طی سال های گذشته از استاندار و معاونانش خواسته ایم که این همکاری بین ورزش و جوانان و سایر نهادهای ورزشی تعاملی باشد.

وی گفت: اماکن ورزشی ما در نوبت صبح به دلیل شروع فصل تحصیلی تعطیل و بعدازظهرها در اختیار تیم های ورزشی و هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اما تعامل لازم صورت نگرفته و با وجود اینکه تفاهم نامه امضا شده و مکاتباتی انجام شده، برخی نهادها و دستگاه های دولتی همکاری لازم را با ما ندارند.

سال افزون تاکید کرد: فضاهای ورزشی آموزش و پرورش حدود چهار تا پنج برابر فضاهای ورزشی ما است و در هر محله و هر دبیرستان یک سالن ورزشی ایجاد شده است و امکانات ما در چند نقطه متمرکز است اما آموزش و پرورش و آموزش ها همکاری لازم را با ما ندارند.

پرداخت ۱۱ هزار و ۸۸۵ فقره وام ازدواج در کرمانشاه در سال جاری

حسین آذر معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در شش ماه گذشته 11 هزار و 885 نفر وام ازدواج دریافت کرده اند که میزان وام ارائه شده نیز 2400 همات است.

آذرکمند افزود: تعداد متقاضیان 6128 نفر و تعداد کل ثبت نام کنندگان 18.13 نفر است که حدود 66 درصد وام ازدواج را به آنها پرداخت کرده ایم و میانگین کشوری 62 درصد است.

۴۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا