اخبار روز سینما

اجرای سلین دیون از برج ایفل برای افتتاحیه المپیک 2024

سلین دیون با حضور خیره‌کننده خود در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس به صحنه بازگشت. او با آمدن به روی صحنه، بسیاری از طرفدارانش را غافلگیر کرد.

این خواننده‌ی سوپر استار، بلافاصله پس از روشن شدن مشعل المپیک 2024 ، با یک اجرای کلاسیک و جاودانه، موسیقی ایلمن آ لامور اثر «ادیت پیاف»، از اولین طبقه برج ایفل اجرا کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین خوانندگان سبک پاپ

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازگشت سلین دیون به صحنه در المپیک 2024

«دیون» در المپیک پاریس با لباس سفید منجمدی به همراه رقصان، در فرم عالی خود بود و نت‌های بلند و تمیز را اجرا کرد. «کتی کلارکسون» که به عنوان مفسر رویدادها برای ان‌بی‌سی خدمت می‌کرد، بلافاصله پس از اجرا، ابتدا بی‌کلام ماند و سپس «دیون» را یک ورزشکار آواز نامید.

این اجرای زنده اولین کنسرت این سوپر استار، از زمان افشای بیماری‌اش است که طبق گفته موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی، یک سندرم نادر و پیشرونده به‌شمار می‌آید که بر سیستم عصبی، به ویژه مغز و نخاع تأثیر می‌گذارد.

«دیون» 56 ساله در دسامبر 2022 اعلام کرد که برای تمرکز بر سلامتی خود، از تعهدات حرفه‌ای خود و همچنین خوانندگی فاصله می‌گیرد. او در آن زمان گفت که این بیماری به او اجازه نمی‌دهد به روشی که عادت دارد آواز بخواند. آخرین اجرای زنده این خواننده، در جولای 2019 در لندن، انگلستان بود.

«دیون» پیش از این در مستند خود گفته بود که مصمم است به صحنه اجرا بازگردد. او گفت:

اگر نمی‌توانم بدوم، راه می‌روم. اگر نمی‌توانم راه بروم، چهار دست و پا می‌روم و من متوقف نخواهم شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اجرای «سلین دیون» در طی مراسم افتتاحیه المپیک امسال چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: CNN

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا