اخبار روز

اجاره مشترک خانه های دربستی فراگیر شد! /جزئیات

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران تأکید کرد که اجاره اشتراکی خانه‌های مستغلاتی و دربستی امروزه به عنوان یک امر رایج مورد توجه است. از زمان گذشته تاکنون، تقاضایی برای این نوع اجاره وجود داشته و همچنان به صورت فزاینده ادامه دارد. فرود در خانه های دربستی نمونه های زیادی از زندگی مشترک در خانوارها هستند و در آینده نیز این تقاضا حذف نخواهد شد.

داود بیگی نژاد درباره گزارش مرکز پژوهش های شورای اسلامی در مورد شیوع 8 شکل بی خانمانی به عنوان پدیده «بدیل اجاره نشینی» در شهرها شامل پشت‌بام خوابی، خوابیدن در موتورخانه، خوابیدن در ماشین، خوابیدن در قبر، انتخاب شغل سرپناه‌جویانه، زندگی با دو یا چند خانواده در یک واحد مسکونی و خانه به دوشی تصریح کرد: در میان این موارد گزارش شده، پرونده آپارتمان های مشاع مدت هاست مطرح بوده و مشکل جدیدی نیست و باید توجه داشت که خانه های مشترک در آپارتمان ها وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، وی با تاکید بر اینکه گزارشی مبنی بر اجاره مشترک آپارتمان ها گزارش نشده است، ادامه داد: اجاره مشترک مسکن یک موضوع رایج است و این مطالبه در گذشته وجود داشته و امروز نیز این تقاضا وجود دارد و. این گواهی بر زندگی مشترک خانواده است. ما در تماس نزدیک هستیم و این درخواست در آینده پس گرفته نخواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تکذیب مطالب اعلام شده در این گزارش گفت: پشت بام خوابی و اجاره مشترک در آپارتمان ها حتی در مناطق پایین شهر تهران هم دیده نشده است و قطعاً این مورد در بخش هایی از بالا شهر مورد تقاضا نیست‌.

بیگی نژاد تاکید کرد: اجاره مشترک دو نفر در یک واحد مسکونی وجود دارد اما درخواستی برای اجاره مشترک دو خانوار در یک واحد مسکونی نداشتیم و در صورت بروز این مشکل بلافاصله این مورد را گزارش می دهند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا