اجاره خانه‌ی ۵۰ متری در گمرک تهران چند؟ + جدول

به گزارش اقتصاد آنلاین، گمرک یکی از محله‌های قدیمی است که در محدوده‌ی جنوب (به سمت مرکز) شهر تهران قرار دارد. این محله در منطقه ۱۱ تهران قرار گرفته و از شمال با میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان کارگر جنوبی و خیابان غفاری، از شرق با میدان رازی، خیابان مولوی و خیابان وحدت اسلامی، از جنوب با خیابان شوش و از غرب با خیابان امامی محرم، بزرگراه نواب شمال و بزرگراه نواب جنوب محدود شده است و با محله‌های ‌سنگلج، بلورسازی، خانی آباد، امیریه، بریانک، مخصوص، امیربهادر، سلامت مجاورت دارد.

در ادامه به بررسی قیمت اجاره خانه در این محله‌ی تقریبا تجاری خواهیم پرداخت.

امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۳، اجاره‌ی یک خانه ۵۰ متری با سن بنای ۲۰ سال، به ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی و پرداخت ماهیانه سه میلیون تومان نیاز دارد.

واحدی تک خواب با متراژ ۴۵ متر و ساخت سال ۱۳۸۵ با ودیعه‌ی ۳۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

اجاره‌ی آپارتمانی نوساز با زیربنای ۱۱۵ متر و دو اتاق خواب در این محدوده با ۸۰۰ میلیون تومان ودیعه امکان پذیر است. همچنین، برای سکونت در این واحد باید ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کرد.

با ۳۴۰ میلیون تومان می‌توان واحد آپارتمانی ۴۲ متری که ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد را رهن کامل کرد.

در جدیدترین آگهی‌های مسکن در محدوده گمرک، آپارتمانی هشت ساله با زیربنای ۵۰ متر با ودیعه‌ی ۵۰۰ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

برای اطلاع از قیمت رهن و اجاره‌ی واحدهای دیگر در محله گمرک تهران، جدول زیر را بخوانید؛

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد و منبع آنها نیست.

قیمت اجاره خانه در گمرک تهران (شهریور ۱۴۰۳)
مکان متراژ مشخصات ودیعه (تومان) اجاره (تومان)
گمرک ۴۰ متر سال ساخت ۱۳۹۱ – ۱ خوابه ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
گمرک ۴۳ متر سال ساخت ۱۳۸۲ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
گمرک ۶۳ متر سال ساخت ۱۴۰۰ – ۱ خوابه ۵۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰
گمرک ۶۰ متر سال ساخت ۱۳۸۴ – ۱ خوابه ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰
گمرک ۶۰ متر سال ساخت ۱۳۸۴ – ۱ خوابه ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰
گمرک ۴۸ متر سال ساخت ۱۳۸۵ – ۱ خوابه ۶۵٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰
گمرک ۷۰ متر سال ساخت ۱۳۹۳ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما