در تیتراژ پایانی سریال «بازنده» به کارگردانی امین حسین پور اعلام شده است که صدای روزبه بمانی را در این سریال خواهیم شنید، اما اکنون پس از پنج قسمت، هنوز خبری از صدای این خواننده نیست. برخی از بینندگان این سریال در فضای مجازی این سوال را مطرح کرده اند که قسمت روزبه بمانی چه زمانی پخش می شود و چگونه ممکن است پس از گذشت پنج قسمت، عنوان اصلی هنوز آماده نباشد؟

به گزارش بازتاب آنلاین، جمعه بیست و هفتم مهر قسمت پنجم سریال بازنده منتشر شد; سریال معمایی پلیسی که در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. ابهامی درباره عنوان این سریال وجود دارد که ذهن مخاطب را به هم ریخته است.

در تیتراژ پایانی سریال «بازنده» نوشته شده «با صدای روزبه بمان» و قرار است صدای او را در تیتراژ بشنویم. از ابتدای قسمت تا پایان قسمت پنجم در تیتراژ خبری از صدای بمانی نیست. برخی از بینندگان این سوال را مطرح کردند و نوشتند که با گذشت پنج قسمت هنوز عنوان اصلی سریال آماده نیست؟

آهنگ رزبه بمانی برای سریال «بازنده» مجموز پخش نشد؟

فرض بر این است که دلیل نام روزبه بمانی در تیتراژ استفاده از یکی یکی از قطعات او در متن سریال است اما با توجه به فضا و حال و هوای سریال بعید است شاهد موزیک ویدیویی با صدای بمانی در دل سریال باشیم. مگر اینکه با توافق خاصی این کار را انجام داده باشند.

پیش از این صدای روبه بمانی را در تیتراژ سریال های «ملکه گدا» و «سر دلبران» و در فیلم های «لاتاری»، «اسرافیل»، «بدون تاریخ، بدون امضا» و «پس از رفتن» شنیده بودیم.

باید دید در قسمت های بعدی سریال بازنده از صدای این خواننده خبری می شود یا خیر؟ البته این احتمال وجود دارد که ترانه رزبه بمانی مجوز پخش نداشته باشد و به همین دلیل در تیتراژ «بازنده» استفاده نشده باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما