اخبار ارز دیجیتال

ابراز علاقه مدیرعامل دل به بیت‌کوین؛ این غول فناوری به دنبال خرید BTC است؟

مایکل دل (Michael Dell)، رئیس هیئت‌مدیره شرکت دل تکنالوجیز (Dell Technologies)، با برگزاری یک نظرسنجی در پلتفرم X، بار دیگر علاقه خود به بیت‌کوین را نشان داده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، این نظرسنجی توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده و باعث شده که بسیاری از آنها، احتمال ورود شرکت دل به دنیای بیت‌کوین را مطرح کنند.

در این نظرسنجی، دل از دنبال‌کنندگان خود خواسته بود تا “مهم‌ترین چیز” را انتخاب کنند و گزینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، بیت‌کوین، عشق و هیچ‌کدام را ارائه داده بود.

بیت‌کوین بیشترین رأی را در این نظرسنجی کسب کرده و از میان ۲۱,۳۸۰ شرکت‌کننده، ۴۵ درصد آرا را به دست آورده است.

مایکل دل قبلا نیز به صورت غیرمستقیم علاقه خود را به بیت‌کوین نشان داده بود. وی در ۲۱ ژوئن، تصویری از شخصیت کوکی مانستر (Cookie Monster) را منتشر کرد که کوکی‌هایی با لوگوی بیت‌کوین می‌خورد.

همچنین، دل پیامی از مایکل سیلور، بنیان‌گذار شرکت مایکرواستراتژی، با مضمون “بیت‌کوین یک دارایی دیجیتال کمیاب است” را بازنشر کرد و خود نیز توییتی با مضمون “کمیابی، ارزش ایجاد می‌کند” منتشر نمود.

علاوه بر دل، تحرکات مشابهی از سوی شرکت اپل نیز توجه جامعه بیت‌کوین را جلب کرده است. اخیرا مایکل سیلور، با انتشار توییت «Take a ₿ite.» به معنای «یک گاز بزنید.» به همراه تصویری از یک سیب آبی با لوگوی بیت‌کوین، باعث ایجاد شایعاتی در مورد خرید احتمالی بیت‌کوین توسط اپل شد.

سیلور همچنین در مصاحبه‌ای پیشنهاد داده که اپل می‌تواند ویژگی‌های امنیتی شبکه بیت‌کوین را در اکوسیستم خود ادغام کند. او حتی پیش‌بینی کرده که اپل ممکن است در آینده به بزرگ‌ترین بانک جهان تبدیل شود.

اگر دل یا اپل به صورت رسمی وارد دنیای بیت‌کوین شوند، این حرکت می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد و پذیرش سازمانی دارایی‌های کریپتویی را افزایش دهد. تا کنون، هیچ‌کدام از این دو شرکت اظهارنظر رسمی در این باره نکرده‌اند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا