اخبار روز

ابراز تاسف ربیعی از سقوط بالگرد رئیس جمهور/ حفظ وحدت ملی در شرایط بحرانی و ناملایمات باید در اولویت و فارغ از جناح بندی های سیاسی باشد.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، علی ربیعی وزیر کار دولت یازدهم و سخنگوی دولت دوازدهم به همراه محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم، دو تن از اعضای کابینه دولت تدبیر و امید در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی، شهید امیر عبداللهیان و سایر شهدای همراه وی در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی معاون اجتماعی رئیس جمهور در دولت دوازدهم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر لزوم ارتقای روابط اخلاقی و انسانی در مسائل سیاسی، گفت: باید . تمایز قائل شدن بین رقابت سیاسی و اختلاف نظر یا حتی انتقاد شدید از بخش هایی از عملکرد یکدیگر در حوزه های خاص مسئولیت را باید از رفتار اخلاقی و انسانی متمایز کرد.

وی تصریح کرد: انسانی شدن و اخلاقی شدن روابط در فضای سیاسی روزگار ما گم شده است.

سخنگوی دولت دوازدهم در ادامه تصریح کرد: تلفات جانی به خودی خود غم انگیز است به ویژه زمانی که در خدمت مردم بوده است.

ربیعی خاطرنشان کرد: سال هاست که شاهد بداخلاقی نسبت به شخصیت های سیاسی حتی درگذشتگان بوده ایم، اما این امر شایسته وجدان ملی ایرانیان نیست و اساس روحیه و اندیشه دینی ایرانی بر تکریم و قدردانی از همگان استوار است. به مردم و کشور در هر جهت خدمت کرده است.

وی در پایان با ابراز تأسف از حادثه مرگبار سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری، تصریح کرد: اختلافات سیاسی افرادی که به نفی یکدیگر معروف هستند در شرایطی که جامعه همچنان در هیبت این حادثه تلخ است. : «حضور و دلسوزی مردم نسبت به حادثه، شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان و همچنین ابراز همدردی و تسلیت شخصیت ها و مسئولان سابق کشور از جناح های مختلف سیاسی و جریان های فکری نشان می دهد که حفظ وحدت ملی در شرایط بحرانی و ناملایمات بدون توجه به جناح بندی های سیاسی باید در اولویت قرار گیرد.

27218

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا