چاقی و عوامل مرتبط با آن از جمله مشکلاتی است که بسیاری از مردم جهان در قرن اخیر با آن مواجه بوده اند و این مشکل به ویژه در کشورهای در حال توسعه و در حال گذار مشاهده می شود. در این میان توصیه رژیم ها و روش های مختلف برای کاهش وزن نیز بازار داغی دارد. چاقی و قرص، کمربند، داروهای گیاهی و غیره. برخی از تبلیغات آنلاین و رسانه ای برای کاهش وزن به قدری جدی هستند که بیننده معتقد است راهی مطمئن برای کاهش یا افزایش وزن پیدا کرده است، اما واقعیت چیز دیگری است.

8 ساعت ورزش بدون زحمت!

به گزارش جام جم، این روزها که بازار کلینیک های زیبایی و لاغری داغ است، با یک جست و جوی ساده به راحتی می توانید صفحات و تبلیغات لاغری زیادی را پیدا کنید. یکی ادعا می شود این مراکز که 4 شعبه فعال در تهران دارند می توانند افراد را بدون ورزش به وزن دلخواه خود برسانند. در وب سایت این مجموعه آمده است که برنامه های این مرکز به گونه ای طراحی شده است که به سرعت ابعاد ناخواسته را با نتایج مورد انتظار حتی در یک جلسه اصلاح حذف کند. امواج و سیگنال های چرخشی به تخلیه مایع اضافی، کاهش حجم چربی و سفت شدن ماهیچه های اطراف شکم، کمر، باسن و ران کمک می کند. برای جزئیات بیشتر با این باشگاه تماس گرفته ایم. یکی از شرکت کنندگان این باشگاه ورزشی می گوید: این باشگاه از شبیه ساز ورزشی استفاده می کند که با قرار دادن تقریباً 20 پد روی بدن فرد، 130 حرکت ورزشی و 1200 حرکت ورزشی شبیه سازی می شود؛ به این ترتیب هر 45 دقیقه معادل هشت ساعت ورزش است!

وی در پاسخ به این سوال که هزینه حضور در جلسات باشگاه های ورزشی بدون ورزش چقدر است؟ وی می افزاید: افراد برای حضور در هر دوره باید 12 جلسه هزینه شرکت پرداخت کنند که هزینه ثبت نام در این کلاس ها 5 میلیون و 820 هزار تومان است، شرکت کننده ادامه می دهد: با این روش افراد در هر دوره تقریبا 500 کالری می سوزانند. جلسه و در چند جلسه 2-3 کیلو وزن کم کنید.

وی در نهایت مدعی شد که استفاده از این وسایل هیچ خطری برای سلامت انسان ندارد. بعد از این گفتگو متوجه شوید یکی ما این مراکز را رها کردیم. صفحه اینستاگرام این مرکز مملو از عکس های افرادی است که پس از استفاده از این وسایل تغییرات قابل توجهی در بدن خود دیده اند. به عنوان مثال، برخی افراد در یک جلسه موفق می شوند دور شکم خود را تا 4 سانتی متر کاهش دهند!

مدیر این مرکز که یک کلینیک زیبایی است و خدمات متنوعی از تزریق ژل گرفته تا بوتاکس تا لاغری ارائه می دهد به ما گفت: با استفاده از دستگاه RF لاغری موضعی را تا نواحی مورد نظر شما انجام می دهیم. وی در مورد هزینه های تقریبی بدون ارائه اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار این مرکز می گوید: حداقل پنج جلسه استفاده از دستگاه برای نتیجه مورد نیاز است و اگر بخواهید برای هر جلسه در هر قسمت از بدن خود وزن کم کنید 400000 هزینه دارد. تومان.”

تجارت کاهش وزن!

پس از گفت و گو با این دو مرکز برای اطلاع از تاثیر روش های ذکر شده و تاثیر آنها در کاهش وزن بدون عوارض، با علی الهامی پور، مربی بدنسازی و قهرمان کشور برای دو سال متوالی دیدار کردیم. این مربی تناسب اندام می گوید: کاهش وزن کم تحرک برای افرادی که مشکلات جسمی مانند ضربان قلب بالا و روماتیسم مفصلی دارند اما برای سلامتی خود نیز نیاز به کاهش وزن دارند توصیه می شود و در این صورت از برخی دستگاه ها به طور مداوم استفاده نمی شود بلکه فقط استفاده می شود. برای اهداف درمانی در ماه های اول.

او می افزاید: من به عنوان یک مربی می توانم 100 روش مختلف را برای کاهش وزن به صد نفر توصیه کنم زیرا افراد بر اساس ویژگی های بالینی و BMI متفاوت هستند.

قهرمان این کشور می گوید: متأسفانه امروزه کم نیستند افرادی که با سوء استفاده از ناآگاهی عمومی و با استفاده از عباراتی که تنها بیانگر کلاس و اعتبار است، کسب و کار راه اندازی می کنند و با تبلیغات درآمدزایی می کنند. افرادی که مشکلات جسمی دارند، بدنی سالم و طبیعی دارند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما