اخبار روز

آیفون SE 4 با تغییرات اساسی; نمایشگر OLED و Face ID در راهند

طبق گزارش ها، آیفون SE 4 با تغییرات اساسی در طراحی و مشخصات فنی عرضه خواهد شد. استفاده از نمایشگر OLED، دوربین دوگانه با هوش مصنوعی و تراشه A18 Bionic از ویژگی های برجسته این گوشی خواهد بود.

این گوشی در مقایسه با نسل های قبلی خود احتمالا طراحی متفاوت و مشخصات بهتری خواهد داشت.

به گزارش دیجیاتو، ظاهرا تولید آیفون SE 4 به زودی وارد مرحله جدیدی می شود و اپل قصد دارد تا قبل از عرضه این گوشی در سال آینده، روند تولید آن را با جدیت بیشتری پیش ببرد. به همین دلیل، میزان تولید این گوشی از اکتبر 2024 افزایش خواهد یافت.

گوشی های قبلی سری SE معمولا در ماه مارس عرضه می شدند (اسفند-فروردین) معرفی شد. بنابراین ممکن است آیفون SE 4 نیز در ژانویه یا مارس 2025 ارائه شود. تاخیر در عرضه این گوشی احتمالاً اقدامی برای جلوگیری از لطمه زدن به فروش سری آیفون 16 است. به خصوص در بازارهایی مانند چین که اپل با برندهای قدرتمند اندروید رقابت می کند.

با این حال، اگر اپل فروش خوبی را برای سری آیفون 16 مشاهده نکند، احتمالا بیش از پیش انتظار عرضه آیفون SE 4 را خواهد داشت.

نگاهی به مشخصات احتمالی آیفون SE 4

بر اساس گزارش The Information، اپل نسبت به مدل های قبلی سری SE تغییرات عمده ای در زمینه های مختلف ایجاد کرده است و انتظار می رود در طراحی، نمایشگر و سخت افزار آیفون SE 4 شاهد مشخصات قابل قبولی باشیم.

دستگاه ارزان‌تر اپل ظاهرا دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED خواهد بود و مانند آیفون 13 از Face ID استفاده می‌کند. علاوه بر این، ظاهراً کاربران فقط با دو دوربین اصلی و سلفی تصاویر خود را می گیرند. با این حال، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی باعث بهبود کیفیت عکس ها می شود. تراشه بایونیک A18 نیز قدرت محاسباتی دستگاه را افزایش می دهد.

از دیگر مشخصات احتمالی می توان به باتری 3279 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سیمی 20 واتی و شارژ بی سیم 12 واتی، درگاه USB-C 2.0 و تا 512 گیگابایت حافظه اشاره کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا