اخبار روز

احتمال قطع یارانه این دسته افراد وجود دارد!

 یارانه مرحله مرحله ۱۵۳ ( آبان ماه ) واریز شده است، اما به دلیل مشکل فنی برخی بانکها یارانه بعضی از افراد با تأخیر واریز می شود.

طبق اطلاعیه شماره 26 سازمان هدفمندسازی یارانه ها،  یارانه مرحله ۱۵۳ ( آبان ۱۴۰۲) به حساب سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز شد.

در همان زمان برخی از شهروندان اعلام کردند که یارانه آنها واریز نشده است که این موضوع را از طریق تماس با روابط عمومی سازمان ارشاد یارانه ها پیگیری کردیم. با بروز مشکلات فنی و نرم افزاری برخی بانک ها، یارانه مشتریان آنها به تدریج در حال کاهش است. تا پایان هفته واریز می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تاکید کرد که هیچ کس یارانه آنها دزدیده نشده است.

هم اکنون حدود 24 میلیون خانوار با مجموع 78 میلیون نفر در دهک های چهارم تا نهم ماهانه 300 هزار تومان و دهک 3 400 هزار تومان کمک معیشت دریافت می کنند.

گام 153 کمک هزینه معیشتی مربوط به آبان در ماه 1402 به حساب کلیه خانوارهای واجد شرایط دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از امروز قابل برداشت است.

یارانه کمک معیشتی مرحله 153 به حساب سرپرستان خانوار واریز و بر اساس حذف اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل برداشت است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا