اخبار روز سینما جهان

آیا «گردبادها» در افتتاحیه ۵۵ میلیون دلار فروش می‌کند؟

فیلم سینمایی «گردبادها» به کارگردانی لی آیزاک چانگ با بازی دیزی ادگار جونز، گلن پاول و آنتونی راموس تا سه هفته دیگر وارد سینماها می شود.

به گزارش برنا، هالیوود ریپورتر به نقل از رهبر بازار فروش و گروه تحقیقاتی خود نوشت که فیلم تابستانی «طوفان ها» با حضور بازیگران توانمند خود با اکران از 19 تا 21 جولای به 55 میلیون دلار در آمریکای شمالی می رسد. (تعطیلات آخر هفته).

برخی معتقدند «یونیورسال» با پخش این فیلم می تواند حتی تا 61 میلیون دلار در افتتاحیه بفروشد.

حالا فیلم “گردبادها” 28 سال بعد از فیلم یان دی Bonnet که همین عنوان را داشت منتشر شد. یان دی فونت با بازی هلن هانت و بیل پکستون در سال 1996 در سینماها اکران شد و در آن زمان گیشه طوفانی را به خود اختصاص داد. اما اکنون یونیورسال و چانگ (کارگردان تورنادوهای جدید) به صراحت اعلام کرده اند که فیلم آنها دنباله ای برای Bonnet نیست، بلکه فصل جاری داستان Tornadoes است.

این فیلم بازسازی فیلم The Tornadoes در سال 1996 است که در آن تعقیب کنندگان طوفان سعی می کنند یک سیستم هشدار آب و هوا را آزمایش کنند، اما در این فرآیند جان خود را به خطر می اندازند.

چانگ؛ کارگردان این فیلم گفته است: من در تمام عمرم مجذوب فیلم «بادهای سوم» بودم، وقتی این فیلم در سال 1996 اکران شد، دبیرستانی بودم و کاملاً مسحور آن بودم. مخاطبان به چیزهایی که بزرگتر از خودمان هستند نزدیک تر می شوند و همچنین تجربه ای با چیزهایی ایجاد می کنند که برای ما ترس، هیبت و احترام به ارمغان می آورند.”

در فیلم Tornados همچنین کایرنان شیپکا، دیوید کورنزوت، ساشا لین، ماورا تیرنی، کیتی اوبراین، براندون پریا، داریل مک کورمک، هری هادن-پاتون، نیک دودانی و تونده ادبیمپ به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمنامه این فیلم نیز توسط مارک ال اسمیت نوشته شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا