اخبار روز

آیا کرایه تاکسی آنلاین ارزان تر می شود؟


مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز بارندگی ها در پایتخت گفت: با بارندگی هیچ یک از تاکسی ها اعم از تاکسی های آنلاین و معمولی حق افزایش قیمت ندارند. نرخ ها به دلیل بارندگی و تغییر شرایط آب و هوایی ندارند.

وی افزود: شورای شهر تهران برای تاکسی های معمولی تعرفه مصوب را تصویب کرده و تاکسی های عادی باید بر اساس تعرفه مصوب رعایت و کرایه دریافت کنند.

سرپرست شهرداری تهران هرگونه افزایش کرایه تاکسی های آنلاین و معمولی در هنگام بارندگی را خلاف قانون و مقررات دانست و گفت: به قول معروف جاهلیت است که در هنگام بارندگی و زمانی که مردم زیر باران هستند، وسایل حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی های معمولی و اینترنت، کرایه را بیشتر افزایش می دهد.

وی با انتقاد از خدمات رسانی تاکسی های اینترنتی در زمان بارندگی گفت: علاوه بر فصل بارندگی، تاکسی ها نتوانستند به مسئولیت خود در سرویس دهی به مدارس عمل کنند و شورا در نظر دارد با بررسی هایی که انجام می دهد به زودی تاکسی ها را رتبه بندی کند. با تاکسی های اینترنتی، این کار را در تالار شهر انجام دهید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا