اخبار روز سینما جهان

آیا پریانکا چوپرا از همسرش بخاطر تفاوت سنی ۱۰ ساله اش جدا میشود؟/آیا ‌خانم بازیگر از این بابت نگرانی دارد؟

در برخی از عشق ها، مهم نیست که فاصله ها چقدر بین افراد وجود دارد، سنشان چند است و یا از کجا هستند. این نوع عشق ها می توانند با شجاعت و پایبندی به چالش ها و مشکلات مقابله کنند. عشق واقعی ایستایی را در برابر شرایط دشوار نشان می دهد و حتی با افزایش دشواری ها، بیشتر قدرت می گیرد.

در بعضی از عشق ها مهم نیست آدم ها چقدر دور هستند، چند سال دارند و اهل کجا هستند. این عشق های خاص می توانند شجاعانه بر چالش ها و مشکلات غلبه کنند. عشق واقعی دوام می آورد و زمانی که شرایط سخت می شود قوی تر می شود. مسیر عشق همیشه آسان نیست، اما گاهی اوقات سرنوشت دخالت می کند و همه چیز را درست می کند، همانطور که برای خواننده نیک جوناس و بازیگر پریانکا چوپرا اتفاق افتاد.

هر دو فعالیت خود را از سنین پایین آغاز کردند

آیا پریانکا چوپرا از جدایی 10 ساله همسرش ناراضی است؟

پریانکا چوپرا در سال 1982 در هند به دنیا آمد و به عنوان یک مدل، بازیگر و خواننده شناخته می شود. زندگی او از ابتدا آسان نبود. زمانی که او به همراه عمه اش به آمریکا نقل مکان کرد، مردم از او انتقاد کردند و این باعث شد که او نسبت به خودش احساس بدی داشته باشد. اما زندگی برنامه های دیگری برای او داشت. هنگامی که 18 ساله بود، به هند بازگشت و برنده مسابقات زیبایی “دختر شایسته هند” و “دختر شایسته جهان” شد.

10 سال پس از تولد پریانکا، یعنی در سال 1992، نیک جوناس در آمریکا متولد شد. او هنوز خیلی جوان بود که استعداد خاصی در عرصه موسیقی از خود نشان داد. نیک رابطه بسیار نزدیکی با والدین و برادرانش داشت و با هم گروه موسیقی موفقی به نام «برادران جوناس» را تشکیل دادند.

از طریق فضای مجازی با هم آشنا شدند

آیا پریانکا چوپرا از جدایی 10 ساله همسرش ناراضی است؟

یک روز در سال 2016، نیک در توییتر به پریانکا پیام داد: “بعضی از دوستان می گویند ما باید ملاقات کنیم. ایده شما چیست؟” و بنابراین آنها تقریباً 6 ماه پیام رد و بدل کردند.

پس از آن، آنها برای اولین بار در یک مهمانی در سال 2017 ملاقات کردند. نیک به قدری تحت تأثیر زیبایی پریانکا قرار گرفت که با دیدن او گفت: “تو واقعی هستی. چرا قبلا با شما ملاقات نکردم؟”

بعد از مدتی تصمیم گرفتند که رابطه خود را جدی بگیرند

آیا پریانکا چوپرا از جدایی 10 ساله همسرش ناراضی است؟

عجیب است که داستان عشق آنها در آن مهمانی آغاز نشد، بلکه کمی بعد، زمانی که آنها به طور اتفاقی در یک سینما با هم آشنا شدند. هر دو با دوستانشان به تماشای فیلم «دیو و دلبر» رفته بودند. نیک پس از تنها 3 قرار عاشقانه و تقریباً یک سال آشنایی، از پریانکا خواستگاری کرد.

نیک در مقابل پریانکا زانو زد و پرسید: “می خواهی من را خوشبخت ترین مرد دنیا کنی و با من ازدواج کنی؟” 45 ثانیه سکوت شد و نیک که تو دلش نبود گفت پس این انگشتر رو میذارم تو انگشتت مگر اینکه اعتراضی داری.

پریانکا به خاطر اختلاف سنی اش مورد انتقاد قرار گرفته است

آیا پریانکا چوپرا از جدایی 10 ساله همسرش ناراضی است؟

پریانکا که 10 سال از نیک بزرگتر است در مصاحبه ای اشاره کرد که مردم همیشه در مورد تفاوت سنی بین او و همسرش صحبت می کنند. به گفته پریانکا، او و نیک بر سر این موضوع با انتقادهای زیادی مواجه شدند و هنوز هم برخی آن را مطرح می کنند. پریانکا همچنین گفت که در مورد تفاوت سنی بین زنان و مردان استاندارد دوگانه وجود دارد، زیرا وقتی مرد بزرگتر باشد اشکالی ندارد.

به گفته پریانکا، او شخصاً زیاد به تفاوت سنی آنها فکر نمی کند. او گفت که در ابتدا فکر می کرد او و نیک بسیار متفاوت هستند، زیرا نیک 25 ساله و خواننده مشهوری بود. اما من می خواهم ازدواج کنم، تشکیل خانواده بدهم و بچه دار شوم.» با این حال، پس از اولین قرار عاشقانه آنها در سال 2018، او به سرعت نظر خود را تغییر داد. آنها 7 ماه بعد ازدواج کردند. به گفته پریانکا، نیک بیشتر از سن خود می فهمید و ثبات را در زندگی او به ارمغان آورد.

رابطه آنها همچنان قوی است

آیا پریانکا چوپرا از جدایی 10 ساله همسرش ناراضی است؟

مواردی مانند تفاوت سنی آنها، فاصله بین آنها، مشاغل مختلف و تفاوت پیشینه شان می تواند رابطه آنها را دشوار کند. اما برای نیک و پریانکا، هیچ چیز نتوانست جلوی عشق آنها را بگیرد.

این تفاوت ها هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نکرد. واضح است که آنها کاملاً از احساس خود نسبت به یکدیگر آگاه بودند و می خواستند برای همیشه با هم باشند.

این زوج می خواستند سنت های فرهنگی یکدیگر را برآورده کنند، بنابراین دو مراسم عروسی برگزار کردند تا فرهنگ های خود را به زیبایی ترکیب کنند. آنها به مدت 4 روز عشق خود را با چندین مراسم مختلف جشن گرفتند. پریانکا گفت: “وقتی آمدم و نیک را برای اولین بار در کنار طاق عروسی و پشتش به خورشید بود را دیدم، فکر کردم که این چیزی خارج از افسانه است.”

پریانکا و نیک با چالش هایی که برایشان پیش آمد روبرو شدند و بر آنها غلبه کردند و اکنون در کنار هم به خوشی زندگی می کنند. با وجود شایعات گاه و بی گاه در مورد جدایی آنها، آنها همچنان تصاویری از عشق خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و تاکید می کنند که می خواهند برای همیشه با هم بمانند.

حالا آنها خانواده خود را گسترش داده اند و سال گذشته صاحب یک دختر شدند که از طریق رحم اجاره ای به دنیا آمد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا