اخبار روز

آیا وام ساخت مسکن روستایی 400 میلیون تومان خواهد بود؟/جزئیات

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن بیان کرد: تسهیلات 400 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی چهارشنبه به کمیسیون مسکن و عمران دولت ارائه خواهد شد.

به گزارش پی ام آپ، مجید جودی گفت: پیشنهاد تسهیلات 400 میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی با سود 5 درصد روز چهارشنبه به کمیسیون مسکن و ساختمان هیات دولت ارائه می شود و با توجه به اینکه وزیر اداره راه و شهرسازی نظر مساعدی در این خصوص داشت که احتمالاً وی نیز موافق است.

به گفته معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن، اعتبار 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در سال جاری احتمالا 10 تا 15 روز دیگر تصویب و متقاضیان می توانند آن را دریافت کنند.

می گوید: در صورت تصویب اعتبار 400 میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی متقاضیان و روستاییان می توانند مابه التفاوت را دریافت کنند.

جودی تصریح کرد: این تسهیلات مانند گذشته با سود 5 درصد است و بازپرداخت آن بلندمدت است بنابراین روستاییان منتظر این تسهیلات 400 تومانی نباشند بلکه واحدهای خود را مقاوم سازی و بازسازی کرده و مابقی و مابه‌التفاوت را دریافت می کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا