اخبار روز سینما

آیا واقعیت دارد که شقایق دهقان به ناتو بر می گردد؟

یازدهمین قسمت از رئالیتی شو «ناتو» دوشنبه هفته گذشته پخش شد و مخاطبان این برنامه شاهد حضور تیمی جدید بودند، البته هنوز دو مسابقه از گروه چهارم که شقایق دهقان در آن حضور داشت، غایب بود. پخش نشدن مسابقات باقیمانده گروه چهارم باعث گمانه زنی هایی در مورد این برنامه شد و رسانه ها این اتفاق را به اتفاقات اخیر شقایق دهقان ربط دادند. مهدی صفی یاری تهیه کننده و کارگردان این نمایش در نهایت به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش پی ام آپ، پس از پخش اولین مسابقه گروه چهارم با حضور کامران تفتی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی و مجید آقا کریمی، یکی از خبرگزاری ها به حضور شقایق دهقان در این برنامه واکنش نشان داد. و متعاقبا بحث های زیادی در فضای مجازی پیرامون حضور این بازیگر مطرح شد.

پس از این اتفاق، مسابقه دوم گروه چهارم بدون هیچ توضیحی از سوی تریبون و گروه تولید پخش نشد که این شبهه به ممانعت از پخش این برنامه به دلیل حضور شقایق دهقان منجر شد.

سرانجام پس از گذشت چند روز از این اتفاق، مهدی صفی یاری، تهیه کننده و کارگردان «ناتو» گفت، از پخش نشدن قسمت های باقی مانده از مسابقه گروه چهارم به دلیل غافل شدن از ماجراهای شقایق دهقان و ناتو خبر داد. گفت: این دو قسمت به دلیل مشکلات فنی است، به موقع آماده پخش نبودم، اکنون مشکلات برطرف شده است و بعد از پایان مسابقات گروه پنجم شاهد پخش آن ها خواهیم بود.

حال سوالی که پش می‌آید این است که چرا پیش از انتشار قسمت یازدهم این اطلاع رسانی از طرف عوال برنامه ساز و البته پلتفرم پخش کننده انجام نشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم واقع قسمت‌های باقی ماند رقابت چهارم منتشر می‌شود یا خیر.

رئالیتی شو «ناتو» یکی از محصولات پلتفرم «فیلم نت» است که تاکنون 11 قسمت منتشر شده است. محمدرضا لیمردانی مجری این رئالیتی شو است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا