اخبار روز

اگر هوش مصنوعی پیشرفت کند گوگل را نابود می کند!

موسس مایکروسافت اعتقاد بر این است که شرکت پیشرو بعدی هوش مصنوعی احتمالاً دستیار دیجیتال شخصی ایجاد خواهد کرد که می تواند وظایف خاصی را برای افراد انجام دهد. این دستیار شخصی هوش مصنوعی در آینده آنقدر عمیق خواهد بود که اولین شرکتی که آن را طراحی می کند از رقبای خود جلوتر خواهد بود.

گیتس در رویداد Goldman Sachs and SV Angel در سانفرانسیسکو که به موضوع هوش مصنوعی اختصاص داشت، گفت: این دستیار هوش مصنوعی که هنوز توسعه نیافته است، قادر خواهد بود نیازها و عادات و اراده فرد را درک کند. به آنها کمک کنید مطالبی را بخوانند که کاربر وقت خواندن آنها را ندارد.

اضافه شد: احتمال قهرمانی آتی 50-50 است صلاحیت هوش مصنوعی، یک استارتاپ یا یک غول فن آوری بودن

بنیانگذار مایکروسافت گفت: اگر مایکروسافت به آنجا نرسد، ناامید خواهم شد. وی با اشاره به استارتاپ Inflection.AI که توسط مصطفی سلیمان، مدیر شرکت «دیپ مایند» تأسیس شده است، گفت: اما من تحت تأثیر استارتاپ های مختلفی قرار گرفتم.

بر اساس گزارش CNBC، گیتس گفت: مدتی طول می کشد تا این دستیار دیجیتال قدرتمند آینده برای استفاده عمومی آماده شود. تا آن زمان، شرکت‌ها همچنان به ارائه فناوری‌های هوش مصنوعی مولد مشابه برنامه گپ GPT OpenAI در محصولات خود ادامه می‌دهند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا