دانستنی ها

آیا نوروبیون یک مکمل بی خطر است؟

استفاده بیش از حد از نوروبیون، مانند هر دارو و مکمل خوراکی، تعدادی عوارض جانبی دارد. این علائم معمولاً خفیف هستند و خود به خود برطرف می شوند، اما در صورت تداوم یا بدتر شدن هر یک از این علائم، لازم است با پزشک مشورت کنید.

بر اساس گزارش آنلاین، برخی از عوارض جانبی احتمالی نوروبیون عبارتند از: اسهال، یبوست، حالت تهوع و استفراغ، گرفتگی عضلات شکم، سرگیجه، سردرد، خستگی، تنگی نفس، تاری دید، درد قفسه سینه، خارش، بثورات پوستی، اگزما، خشکی دهان، تشنگی بیش از حد، برافروختگی (قرمزی در صورت یا گردن به دلیل افزایش ناگهانی جریان خون)، لرز، تورم در سراسر بدن، سیانوز (رنگ آبی پوست به دلیل کمبود اکسیژن)، تکرر ادرار، شرایط آلرژیک . واکنش ها، کهیر، تورم صورت یا دهان.

آیا نوروبیون یک مکمل بی خطر است؟

عوارض جانبی نوروبیون ممکن است اما معمولا تجربه نمی شود. به همین دلیل مکمل نوروبیون به عنوان یک مکمل بی خطر شناخته شده و هیچ مانعی برای استفاده از آن وجود ندارد. با این حال، به یاد داشته باشید که ویتامین B محلول در آب است و اگر بیش از نیاز روزانه مصرف شود، ممکن است جذب بدن نشود و از طریق ادرار دفع شود.

توجه: در مورد استفاده از نوروبیون در کودکان ابتدا با پزشک مشورت کنید. از آنجایی که دوزهای این مکمل به طور کلی با توجه به بدن بزرگسالان تنظیم می شود و از آنجایی که نیاز روزانه به این ویتامین ها در کودکان نسبتاً کمتر است، مصرف بیش از حد آن ممکن است باعث ایجاد مسمومیت در کودکان شود.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا