اخبار روز سینما

آیا مرگ بروس ویلیس واقعیت است یا شایعه؟


به گزارش بازتاب آنلاین خبر مرگ بروس ویلیس; بازیگر سرشناس هالیوود در حال انجام این کار است اما تحقیقات نشان می دهد این خبر بی اساس است. در حالی که خبر درگذشت بروس ویلیس، ستاره سابق فیلم های اکشن در برخی رسانه های فارسی منتشر شده است، هنوز هیچ منبع معتبر بین المللی آن را تایید نکرده است. با انتشار گسترده خبر درگذشت بروس ویلیس در شبکه های اجتماعی و رصد خبرگزاری های رسمی دنیا، مشخص شد که این خبر صحت ندارد.

بروس ویلیس بازیگر و قهرمان فیلم های اکشن سال های اخیر هالیوود چند سالی است که با بیماری زوال عقل دست و پنجه نرم می کند و هر از چند گاهی خبر درگذشت این بازیگر 69 ساله به گوش می رسد اما اخیرا خبرهایی از مرگ این بازیگر منتشر شده است، رسانه های فارسی هنوز منبع موثقی در رسانه های خارجی و فضای مجازی ندارند و تا این لحظه بیشتر شایعه است.

همسر این بازیگر، اما همینینگ ویلیس که در شبکه مجازی وضعیت سلامتی بروس ویلیس را برای هوادارانش به روز کرد، هیچ خبر جدیدی از او منتشر نکرد.

بروس ویلیس برای اولین بار در مارس 2022، زمانی که خانواده اش اعلام کردند که او به دلیل اختلالی که باعث مشکلات زبانی یا گفتاری می شود، از بازیگری کناره گیری می کند، علنی شد. یک سال بعد، به طور رسمی تشخیص داده شد که او به زوال عقل فرونتومپورال (FTD) مبتلا است. به گفته موسسه ملی پیری، علائم شامل مشکلات عاطفی، مشکل در برقراری ارتباط، مشکل در راه رفتن و مشکل در کار است.

زمانی که بیماری این بازیگر علنی شد، بازیگران و کارگردانانی که با ویلیس کار می‌کردند، گفتند که سال‌ها در مورد وضعیت شناختی او ابراز نگرانی کرده‌اند، زیرا او تلاش می‌کرد تا دیالوگ‌ها را به خاطر بسپارد.

در سپتامبر سال گذشته، اما همینگ فاش کرد که او مراقب اصلی بروس ویلیس است و گفت که دشوار است بدانیم که آیا این بازیگر 69 ساله بیماری خود را به طور کامل درک کرده است یا خیر.

بروس ویلیس به خاطر بازی در نقش افسر پلیس نیویورک جان مک‌کلین در مجموعه فیلم‌های اکشن موفق Die Hard که بین سال‌های 1988 تا 2013 در پنج قسمت پخش شد، شناخته می‌شود.

او همچنین سابقه بازیگری در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند «داستان عامه پسند» (۱۹۹۴)، «حس ششم» (۱۹۹۹) و «سرزمین طلوع ماه» (۲۰۱۲) را دارد.

«ویلیس» همچنین سابقه درخشانی در تلویزیون دارد. یکی از برجسته ترین آنها نقش او به عنوان کارآگاه “دیوید آدیسون” در کمدی-درام “مهتاب” است که از سال 1985 تا 1989 از شبکه ABC پخش شد. یک جایزه طلا و یک جایزه جایزه امی را برای او به ارمغان آورد. او همچنین در سال 2000 جایزه امی دیگری را برای ایفای نقش مهمان در سریال تلویزیونی «دوستان» دریافت کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا