اخبار روز سینما

آیا مرگ “بروس ویلیس” حقیقت دارد؟

بازتاب آنلاین به نقل از ایسنا، بروس ویلیس بازیگر و قهرمان فیلم های اکشن سال های اخیر هالیوود چند سالی است که با بیماری زوال عقل دست و پنجه نرم می کند و هرازگاهی خبر درگذشت این 69 ساله به گوش می رسد. یک ساله اما خبر اخیر درگذشت این بازیگر که در چند رسانه فارسی زبان منتشر شده است، هنوز منبع موثقی در رسانه های خارجی و فضای مجازی ندارد و تا این لحظه بیشتر در حد شایعه است.

اما همینینگ ویلیس، همسر این بازیگر که در شبکه مجازی وضعیت سلامتی بروس ویلیس را برای هوادارانش به روز می کند، هیچ خبر جدیدی از او منتشر نکرده است.

بروس ویلیس برای اولین بار در مارس 2022 زمانی که خانواده اش اعلام کردند که او به دلیل اختلالی که باعث مشکلات گفتاری یا گفتاری می شود از بازیگری کناره گیری می کند، علنی شد. یک سال بعد، به طور رسمی تشخیص داده شد که او به زوال عقل فرونتومپورال (FTD) مبتلا است. به گفته موسسه ملی پیری، علائم شامل مشکلات عاطفی، مشکل در برقراری ارتباط، مشکل در راه رفتن و مشکل در کار است.

زمانی که بیماری این بازیگر مشخص شد، بازیگران و کارگردانانی که با ویلیس کار کرده بودند، گفتند که سال ها در مورد وضعیت شناختی او نگرانی هایی را مطرح کرده بودند، زیرا او در به خاطر سپردن دیالوگ ها مشکل داشت.

در سپتامبر سال گذشته، اما همینگ فاش کرد که مراقب اصلی بروس ویلیس شده است و گفت که تشخیص اینکه آیا این بازیگر 69 ساله بیماری خود را کاملاً درک کرده است یا خیر، دشوار است.

بروس ویلیس بیشتر برای بازی در نقش افسر پلیس نیویورک، جان مک‌کلین، در مجموعه فیلم‌های اکشن موفق Die Hard که در پنج قسمت بین سال‌های 1988 تا 2013 پخش شد، شناخته می‌شود.

او همچنین در فیلم های تحسین شده ای مانند Pulp Fiction (1994)، حس ششم (1999) و سرزمین طلوع ماه (2012) ظاهر شده است.

«ویلیس» سابقه درخشانی در عرصه تلویزیون نیز دارد که مهمترین آن نقش کارآگاه «دیوید ادیسون» در کمدی «مهتابی» است که بین سال های 1985 تا 1989 از شبکه ABC پخش شد و جایزه طلایی دریافت کرد. جایزه و تمایز برای او جایزه امی را به ارمغان آورد. او در سال 2000 برای بازی به عنوان بازیگر مهمان در سریال “دوستان” برنده جایزه امی دیگری شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا