اخبار روز

آیا مدرک تحصیلی معلمان تغییر کرده است؟


به گزارش پی ام آپ، یکی از دغدغه های معلمان در ماه های اخیر، تعیین تکلیف آیین نامه صلاحیت معلمان بود. موضوعی که وزارت آموزش و پرورش آن را منوط به مشارکت حداکثری معلمان در ارزیابی وضعیت اجرای آن کرده است.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش این هفته درباره بازنگری آیین نامه صلاحیت معلمان گفت: کار بازنگری آغاز شده و در حال انجام نظرسنجی از معلمان به عنوان مقدمه آیین نامه نهایی هستیم.

بگویید که نمی توانیم زمانی را برای تکمیل اصلاح نمره اعلام کنیم. نظر: روند نمره گذاری بستگی به میزان مشارکت معلم دارد. مشارکت باید به اندازه ای بالا باشد که به داده های احساسات سنگ بستگی داشته باشد.

اکنون وزارت آموزش و پرورش زمان شرکت در این نظرسنجی در فراخوان را تمدید کرده و بار دیگر از فرهنگیان درخواست کرده تا در این ارزیابی شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اجرای قانون احراز صلاحیت معلمان و در راستای حفظ حقوق همکاران و احترام به معلمان، پژوهشکده مطالعات آموزش و پرورش با همکاری معاونت حقوقی و امور خارجه مجلس رئیس جمهور، اقداماتی را برای بهبود و اصلاح نواقص و نواقص و ارتقای رتبه انجام داده است. وضعیت اجرای احراز صلاحیت را از نظر مشمولان قانون احراز صلاحیت ارزیابی کرده است.

معلمان برای شرکت در این امر می توانند تا 14 مهر 1402 به لینک https://nazar.medu.ir/take-survey/SURlm 4 kvchm 5 sd مراجعه و نظرات و دیدگاه های خود را برای افزایش کیفیت روند آموزشی به اشتراک بگذارند. : ارتقای منزلت و منزلت اجتماعی معلمان، ایجاد نظام پاداش مبتنی بر تجربه و شایستگی، تقویت انگیزه و رضایت شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه ای.

آبنما: مهر


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا