اخبار روز

قیمت سکه امروز صعودی است یا نزولی؟

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، قیمت سکه امامی دیروز در معاملات پشتوانه با نوسان صعودی محدود مواجه شد و نزدیک به 100 هزار تومان بیشتر از پنجشنبه شب فروخت.

قیمت سکه در روز جمعه در محدوده 28 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد. به گفته معامله گران سابق بازار، در شرایط فعلی خط حمایت 28 میلیون و 300 هزار تومان و خط مقاومتی 28 میلیون و 800 هزار تومان برای بازار سکه اهمیت زیادی دارد. در هر صورت یکی از این دو نقطه شکسته شود، قیمت سکه یا با افت قابل توجهی مواجه می شود یا به تدریج افزایش می یابد.

به گفته تحلیلگران سیاسی و اقتصادی، یکی از دلایل نوسانات صعودی قیمت سکه، سیگنال های تقریبا منفی بود که در آخرین روز هفته گذشته به معاملات پشتوانه رسید. آخرین خبر این است که سناتورهای جمهوری خواه در طرح جدید خود به دنبال آن هستند که هرگونه تصمیمی برای تحریم ایران را منوط به تصویب کنگره بگیرند.

یک روز پیش از آن، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان لایحه دائمی شدن تحریم های سال 96 علیه ایران را تصویب کرد.

این لایحه که با حمایت نمایندگان دو حزب ارائه شد، اکنون باید در مجلس نمایندگان به رای گذاشته شود.

این در حالی است که دیروز قیمت دلار نوسان محسوسی نداشت و نسبت به روز پنجشنبه تقریبا منفی بود.

فعالان بازار اعلام کردند: اگر امروز نرخ دلار افزایش چشمگیری نداشته باشد، با توجه به محدوده فعلی قیمت جهانی طلا، حرکت بالاتر برای خریداران سکه دشوار خواهد بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا