اخبار روز

آیا قیمت دلار به 55 هزار تومان باز می گردد؟


به گزارش مانی بان، زمانی که بازارها از اولین روز هفته جاری شروع به فعالیت کردند، حرکات قیمت دلار به کندی صورت گرفت و نوسانات قیمتی محسوسی نداشت. کارشناسان اقتصادی در هفته اول. مرداد در صورت آرامش سیاسی انتظار دارند با تحمل هزار توکن قیمت دلار متضرر شود.

تجارت نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار در هفته گذشته تیر با بازدهی منفی بسته شد. این قبض در آخرین معامله در روز پنجشنبه 29 ام. تیر در نیمه اول کانال هفتم از کریدور پنجم و در ابتدای معاملات روز شنبه 30. تیر او هم به همین قیمت کارش را تمام کرد.

تکنسین ها برای بررسی روند قیمت دلار به قیمت Tether تکیه می کنند. می گویند قیمت تتر محدوده مقاومتی 58800 تومانی را از دست داد و کف این محدوده در حال مذاکره است. این موضوع روند نزولی قیمت دلار را برجسته می کند. آنها معتقدند برای بازگشت قیمت دلار به وسط کریدور پنجم باید قیمت این اسکناس در دو سه روز آینده در انتهای کانال هشتم کریدور پنجم تثبیت شود. کارشناسان اقتصادی معتقدند در صورت کاهش قیمت دلار در کریدور پنجم فرصت های خوبی برای خریداران ایجاد می شود.

تحلیلگران بازار مالی معتقدند اگرچه نهاد سیاست گذار تلاش می کند قیمت دلار را در محدوده مشخصی ثابت نگه دارد، اما نمی خواهد قیمت به زیر کریدور پنجم عقب نشینی کند.

ارزهای اصلی سقوط کردند

لازم به ذکر است قیمت درهم روز شنبه با 100 تومان افزایش به قیمت 15 هزار و 800 تومان معامله شد. قیمت تتر با 350 تومان کاهش روی 57 هزار و 600 تومان قرار گرفت.

پوند استرلینگ با 10 تومان کاهش محدود به قیمت 74 هزار و 270 تومان معامله شد و یورو نیز با 200 تومان افزایش روی قیمت 62 هزار و 630 تومان ایستاد.

گفتنی است روز شنبه اسکناس دلار با قیمت 46 هزار و 910 تومان و حواله دلاری با قیمت 43 هزار و 801 تومان با حدود 100 تومان افزایش به فروش رسید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا