فیلم زودپز که به عنوان یکی از پروژه‌های موفق بخش خصوصی در حال اکران است، در برخی پردیس‌های سینمایی با مشکل فروش بلیت مواجه شد.

طبق گزارش‌های اخیر، بلیت این فیلم در پردیس‌های چارسو، نیایش مال، هدیش، گالریا و هروی غیرقابل خرید شده و این موضوع منجر به گمانه‌زنی‌هایی در خصوص توقیف یا اعمال محدودیت‌های بیشتر بر نمایش این فیلم شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آیا فیلم زودپز توقیف می‌شود؟

زودپز با وجود همزمانی اکران با تعدادی از فیلم‌های مطرح و متنوع، از همان ابتدا توجه زیادی از سوی مخاطبان به خود جلب کرد و توانست رضایت نسبی منتقدان را نیز کسب کند؛ اما در حالی که کمتر از دو هفته از اکران عمومی این فیلم گذشته، برخی از مخاطبان که قصد خرید بلیت برای تماشای زودپز را داشتند، با بسته بودن باکس رزرو در برخی پردیس‌های سینمایی روبرو شدند.

فیلم زودپز

هنوز مشخص نیست که علت این محدودیت‌ها چیست و آیا موضوع به توقیف فیلم مرتبط است یا خیر. این در حالی است که زودپز به عنوان یک کمدی پرفروش تا کنون با استقبال قابل توجهی از سوی تماشاگران همراه بوده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به «محسن تنابنده» و «نوید محمدزاده» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم زودپز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما