اخبار روز

آیا «عجله دارم» به اسنیپ و تپسی برمی گردد؟!


به گزارش مانیبان، بر اساس گزارش پیوست، بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاست جمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گران فروشی نیست و پلتفرم های تاکسی آنلاین می توانند این گزینه را به خدمات خود بازگردانند.

نتیجه صورتجلسه با موضوع «حذف گزینه عجله» به امضای رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب و کار کشور «سید امیر سیاح» نشان می دهد که عجله گزینه It نمونه ای از گران فروشی نیست و پلتفرم ها می توانند از این گزینه استفاده کنند. به خدمت خود برگردید

این در حالی است که اسفندماه سال گذشته سازمان تعزیرات حکومتی گزینه اجله دارم را به عنوان مصداق اوربوکینگ اعلام کرد و پلتفرم های تاکسی آنلاین مجبور شدند این گزینه را از خدمات خود حذف کنند.

در صورتجلسه این جلسه آمده است: بر اساس نظریه مشاور حقوقی ریاست جمهوری، گزینه «عجله دارم» در بسترهای اینترنتی مصداق گران فروشی نیست و تاکسی های اینترنتی می توانند این گزینه را به مشتریان خود برگردانند. خدمات و پلتفرم ها موظفند اطلاعات تجزیه و تحلیل قیمت خود را ظرف دو هفته در اختیار دبیرخانه هیئت قرار دهند تا نظارت عالی بر اتحادیه های کشور تضمین شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا