اخبار روز سینما

آیا طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی قطعی شده است؟

یکتا ناصر در سال های اخیر شرایط متفاوتی را تجربه کرده است. یکتا ناصر یکی از بازیگرانی است که در اوایل دهه 80 به شهرت رسید و همچنان به عنوان یک بازیگر سرشناس فعالیت می کند. یکتا ناصر چند سال پیش با منوچهر هادی ازدواج کرد و او و منوچهر هادی چندین کار را با هم کار کرده اند. مدتی است که شایعه طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی دست به دست می شود و با وجود تکذیب آن توسط منوچهر هادی در مقطعی، هر از چند گاهی این بحث داغ می شود. آخرین اخبار در مورد یکتا ناصر به خواندن ادامه دهید.

یک روز پس از انتشار متنی مبنی بر نه بخشش و نه فراموشی یکتا ناصر، منوچهر هادی با بازنشر متن یکتا ناصر به آن واکنش نشان داد.

برخی از کاربران فضای مجازی از استوری یکتا ناصر حدس زدند که او از منوچهر هادی جدا شده است و حالا واکنش منوچهر هادی به خبر جدایی قوت گرفته است.

شایعات جدایی این زوج از ماه ها قبل آغاز شد و ماه گذشته منوچهر هادی با انتشار پستی به این شایعات پایان داد و در آن یکتا ناصر را “همسر من” خطاب کرد اما حالا به نظر می رسد یا این زوج از هم جدا شده اند یا متعهد شده اند. . جنگی احساسی که به فضای مجازی کشانده اند.

استوری یکتا ناصر و واکنش منوچهر هادی را ببینید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا