بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ طبق شواهد، فیفا قرار است بار دیگر تعلیق رژیم اشغالگر قدس را بررسی کند زیرا بسیاری از کشورها به دنبال اجرای آن هستند.

پس از مخالفت با تعلیق رژیم اشغالگر قدس از مسابقات، فدراسیون جهانی فوتبال تصمیم گرفت یک بار دیگر این موضوع را بررسی کند. روز گذشته فیفا در بیانیه ای اعلام کرد که درخواست فدراسیون فوتبال فلسطین (PFA) برای تعلیق تیم ملی و باشگاه های رژیم صهیونیستی از رقابت های بین المللی را بررسی خواهد کرد.

آیا شورای فیفا به تعلیق رژیم صهیونیستی رأی خواهد داد؟ | فوتبال روزانه

پیش از این 12 کشور خاورمیانه از جمله فلسطین، عربستان سعودی، قطر، امارات، بحرین، عراق، کویت، لبنان، عمان، سوریه، یمن و ایران خواستار چنین درخواستی شده بودند. اساسا ایده این موضوع در نتیجه نشست روسای فدراسیون های ایران، لبنان، الجزایر و فلسطین به وجود آمد. مهدی تاج، رئیس فدراسیون از همتایان خود از کشورهای فوق دعوت کرد تا در مورد تعلیق رژیم صهیونیستی گفتگو کنند. در این مذاکره طرفین درباره تعلیق اسرائیل صحبت کردند و رئیس فدراسیون کشورمان با ذکر نکاتی در این زمینه خواستار برخورد جدی فیفا با رژیم صهیونیستی شد.

در نهایت به دلیل جنایات رژیم اشغالگر قدس و کشتار وحشیانه زنان و کودکان توسط این رژیم، درخواست تعلیق اسرائیل از فیفا مطرح شد، اما این نهاد برخلاف رویکرد خود نسبت به روسیه از ممنوعیت خودداری کرد اسرائیل و این باعث اعتراض بسیاری از کشورها از جمله ایران شد. بنابراین، این بار قرار است شورای فیفا در روز دوازدهم برگزار شود. مهر در برخورد با اسرائیل تصمیم جدیدی بگیرید.

فوتبال روزانه اینستاگرام
آیا شورای فیفا به تعلیق رژیم صهیونیستی رأی خواهد داد؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما