اخبار روز سینما

آیا شقایق فراهانی مهاجرت کرد؟/شایعه پیوستن شقایق فراهانی به گلشیفته در خارج از کشور!/عکس

​اخیرا در فضای مجازی تصاویری از شقایق فراهانی در آمریکا منتشر شده است که شایعه مهاجرتش را درپی داشته است. در حالیکه این عکس ها متعلق به 5 سال پیش است و بعد از آن شقایق نه تنها به ایران بازگشته بلکه در سریال های تلویزیونی و فیلم های ملی، نقش اصلی و حضور پررنگی داشته است.

شقایق فراهانی دختر بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا است. او خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، بازیگران سینما و تلویزیون است. شقایق فراهانی از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و همراه پدر و مادرش بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی نیا به بازی در تئاتر پرداخت. اولین حضور شقایق فراهانی در سینما با بازی کوتاه در فیلم لیلا بود. شقایق فراهانی در فیلم چتری برای دو نفر توانست هنر های خود را به نمایش بگذارد. ایفای نقش شقایق فراهانی در این فیلم کاملا بر بازی بازیگران مقابلش رضا کیانیان و هدیه تهرانی تحسین برانگیز بود. شقایق فراهانی با بازی بسیار خوبش در فیلم پروانه در سطح بین المللی هم توانست موفقیت هایی را بدست آورد.
اخیرا تصاویری از شقایق فراهانی در آمریکا منتشر شده که نشان می دهد او قرار است در آمریکا بماند و بازیگری را در خارج از کشور ادامه دهد.
آیا شقایق فراهانی مهاجرت کرد؟/شایعه پیوستن شقایق فراهانی به گلشیفته در خارج از کشور!/عکس

مائده امین الرعایا

مائده امین الرئیا هستم کارشناس محتوا و از جذابیت های یک روز و یا حتی یک ساعت در زندگی برای شما مینویسم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا