به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، «حمیم» اخیرا (8 خرداد) پس از تصادف در بزرگراه نیایش به شدت از ناحیه سر و صورت آسیب دید و مدتی در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

همزمان شرکت «آراد» در اطلاعیه ای در خصوص سلامت حمیمیم اعلام کرد که وضعیت سلامتی این خواننده پس از چندین عمل جراحی رو به بهبود است اما باید تحت نظر باشد.

این شرکت همچنین در همین بیانیه تاکید کرده است که انتشار اخبار کذب در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی اوج بی اخلاقی است و در حالی که تمامی اخبار غیر موثق و بدون منبع را تکذیب می کند، امروز به اطلاع تمامی دوستداران “حمیم” می رساند که پس از یک عملیات موفقیت آمیز . درمان عادی و روتین این خواننده همچنان ادامه دارد.

اما در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر ناپدید شدن صدای «حمیم» به گوش می رسد.

در همین زمینه با سال افزون تماس گرفتیم تا صحت ماجرا را جویا شویم. وی به ایسنا گفت: حمیم در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد، از بیمارستان مرخص شده است و پیش بینی می شود پس از اتمام مراحل درمانی، در نیمه دوم سال دوباره فعالیت خود را انجام دهد. البته او از ناحیه صورت، فک و دهانش آسیب دیده است، اما این بدان معنا نیست که دیگر نمی تواند کنسرت برگزار کند. به هر حال ما چندین بار در فضای مجازی اعلام کرده ایم که خواندن مجدد مشکلی ندارد اما به هر حال نمی توانیم جلوی شایعات را بگیریم.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :