اخبار روز سینما

آیا طلاق شهرزاد کمال زاده واقعیت است؟/استوری جنجالی خانم بازیگر!/عکس

شهرزاد کمال زاده با انتشار یک استوری اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

این بازیگر نوشت:خداروشکر یکی رو دارم که عاشقمه و به خاطرم میجنگه کی؟ گلبول سفید خونم. این متن به شایعه طلاق شهرزاد کمال زاده دامن زده است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی « هزاران چشم ساخته» کیانوش عیاری آغاز کرد و پس از ایفای نقش در نمایش هایی چون «راه طولانی» و «عقاب صحرا» به شهرت رسید.

آیا شارازاد کمال زاده طلاق گرفته بود؟

آیا شارازاد کمال زاده طلاق گرفته بود؟ / چهره شکسته بازیگر + عکس

سن شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده (۷ فروردین 1364 در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

خانواده شهرزاد کمال زاده

خانم کمال زاده در خانواده ای فقیر به دنیا آمد و تنها یک خواهر دارد. خانواده او در ابتدا با ورود او به عرصه بازیگری مخالفت کردند و او کم کم این حرفه را پذیرفت. در شبکه‌ها و سایت‌های مجازی آمده است که او در همدان به دنیا آمده است، اما این بازیگر این موضوع را تکذیب کرد.

ازدواج شهرزاد کمال زاده

«مهمون من کیه» برنامه اینستاگرام ساخته السا فیروز آذر است  که در ایام نوروز میزبان هنرمندان کشور است. السا فیروز آذر در یکی از روزها فروردین در ماه 1401 میزبان شهرزاد کمال زاده بود که با شگفتی جالبی روبرو شد. حلقه ازدواجش را نشان داد و گفت:

اصلا قصدم این نبود و یک بار تصمیم گرفتم. خیلی  بی هیجان اعلام کردم. نیم ساعت پیش بود. من 7 می خواستم فروردین بگذارید 1401 را جور دیگری شروع کنم. امروز تولد من است و بله باید بروم. اصلا قصدم این نبود اما ظهر ناگهان تصمیم گرفتم. مدتی بود که با یکی آشنا شدیم و در مورد ازدواج صحبت کردیم.

هیچ چیزی را نمی توان برای آینده پیش بینی کرد و باید دید که در شرایط حال، چه چیز یا چه شخصی حال تو رو خوب می کنه و حرف تو رو می فهمه. چه چیزهایی رو به هم اضافه می کنید.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا