اخبار روز سینما

آیا سینماها از شنبه باز می شوند؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایسنا: سالن های سینما برای از سرگیری اکران فیلم ها از فردا آماده می شوند.

برخی از سایت‌های فروش بلیت، از روز شنبه ۱۴ خرداد، امکان رزرو آنلاین بلیت فیلم‌هایی را که تا هفته گذشته در سینماها حضور داشتند، فراهم کرده‌اند.

اگرچه در حال حاضر تعداد سینماهایی که رزرو بلیت افتتاح کرده اند محدود است، اما به نظر می رسد نظارت ها نشان می دهد سینماها از روز پنجم افتتاح می شوند. خرداد فعالیت خود را از سر می گیرند.

محمدرضا صابری، سخنگوی انجمن سینماگران در این باره به ایسنا گفت: قرار است سینماها پس از چند روز تعطیلی از روز شنبه 14 خردادماه فعالیت خود را آغاز کنند و منتظریم تا ساعاتی دیگر از طریق سیمفا (سیمفا) مدیریت غربالگری و سیستم فروش). خرید و رزرو بلیط باید در تمامی مجموعه های سینمایی برقرار باشد.

به گفته وی، این موضوع احتمالا ظهر امروز توسط سمفا نهایی خواهد شد.

همچنین قرار بود هفته گذشته دو فیلم «تگزاس 3» به کارگردانی مسعود اطیابی و «قلهک» به کارگردانی مصطفی شایسته راهی اکران شوند. طبق جدول زمانی منتشر شده در پلتفرم های فروش آنلاین بلیت، انتظار می رود این دو فیلم اکران شوند. در روز چهارشنبه نهم خرداد در سینماهای کشور آغاز می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا