اخبار روز سینما

آیا ستاره معصومی پول‌های مهدی قایدی را بالا کشید؟

خیلی وقت پیش مهدی کایدی تمامی عکس های فوتبالیست سرشناس ایرانی و همسرش. ستاره معصومی از صفحه اینستاگرام او حذف شد و حالا جنجال ادامه دارد.

این حرکت کایدی به شایعات و اخبار جدایی این دو نفر دامن زد. این خبر هم اکنون در روزنامه خبرورزشی آمده است و در این نشریه مشخصات «قاعدی» و همسرش مطرح و به جزئیات موضوع پرداخته شده است. گویا دارایی های مهدی قیدی توسط همسرش مصادره شده و وی حاضر به بازگرداندن آنها نبوده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


خیانت یلدیز معصومی به مهدی کایدی

به گزارش روزنامه خبرالاشتی، «قاعدی» فوتبالیست و لژیونر سرشناس برای دوری از رسوایی، به سادگی و بدون جلب توجه افکار عمومی با همسرش ازدواج کرد، اما به نظر می رسد این ازدواج نیز منشا رسوایی ها و شایعات بیشتری باشد. به ادعای این روزنامه، «کایدی» تمام دارایی خود را به نام همسرش منتقل کرده است.

ستاره معصومی

همسر «کایدی» پس از طلاق و جدایی، تمام این اموال و دارایی ها را به نام خود تصرف کرده و حاضر به بازگرداندن آنها نیست. این اتفاق در حالی رخ می دهد که ارزش آپارتمان های مناطق شمالی تهران، ویلاهای شمال و خودروهای خارجی متعلق به «کایدی» بسیار بیشتر از مهریه همسرش است. اما به نظر می رسد او نتوانسته این موضوع را حل کند و به توافقی دست یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خیانت سه تار معصومی به مهدی قیدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا