به گزارش منیبا، چند ماه است که تاخیر در پرداخت سود سهام ادامه دارد. سودی که برای اولین بار در تاریخ سهام در سه مرحله محقق شده است.

تسنیم نوشت: سود مرحله اول و دوم به ترتیب در ابتدای زمستان و اواخر سال گذشته واریز شد و از آن زمان تاکنون بیش از هفت ماه است که سهامداران عدالت در انتظار سود مرحله سوم هستند. فعلا خبری در این مورد نیست.

این در حالی است که سهامداران عدالت سود حاصل از 1401 مجامع خود را به طور کامل دریافت نکرده اند، زیرا بخش قابل توجهی از مجامع 1402 شرکت نیز برگزار شده است و سهامداران باید به تدریج سود این مجامع را دریافت کنند.

اگرچه مجید عشقی مدیرعامل سابق سازمان بورس و احسان خاندوزی وزیر اسبق اقتصاد وعده پرداخت فاز سوم سود سهام عدالت تا پایان خردادماه امسال را داده بودند اما این تاخیر تا مهرماه تمدید شده است.

به گفته مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، تاکنون 24.5 میلیارد تومان برای پرداخت مرحله سوم و تسویه سود سهام سپرده شده است که در صورت باقیمانده، سود مرحله سوم و انحلال سهام حدود 25 میلیارد دلار خواهد بود. مپنا به تنهایی حدود 500 میلیارد توکن برای اجرای 1401 بدهی دارد که تاکنون پرداخت نشده است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما