بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ از منفورترین شخصیت ها و گروه ها در طول تاریخ می توان به کسانی اشاره کرد که در جریان جنگ بین کشورشان و دشمن خارجی، در مقابل دشمن ایستادند و پیاده نظام و از همه بدتر در ستون پنجم شدند.

می توان گفت ملموس ترین این افراد برای مردم ایران، گروهک منافقین بود که در سال 65 به ندای مسعود و مریم رجوی به نیروهای سازمان پیوستند و فرانسه را ترک کردند و با صدام علیه مردم هم پیمان شدند. ایران. . این خائنان تا زمان فروپاشی رژیم بعث به سیاست های دیکتاتوری عراق ادامه دادند.

اکنون در کنار منافقین عنصر دیگری نیز وجود دارد که اگرچه منافعی در تضاد با منافقین دارد، اما نقاط مشترک بسیاری در خیانت به ایران دارند.

رضا پهلوی اوایل سال گذشته پس از ناکام ماندن تمام تلاش‌های خود و سایر اعضای جبهه ضد ایران، به سرزمین‌های اشغالی فلسطین سفر کرد و در دیدار صریح خود با نتانیاهو نشان داد که از کلیدی‌ترین و منفورترین موضع ایران حمایت می‌کند. دشمن

مواضع و واکنش های رضا پهلوی حتی پس از طوفان الاقصی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و نیز گسترش احساسات ضد اسرائیلی در سراسر جهان، بیشتر به ضد ایران و اسرائیل تبدیل شد.

وی حتی در حادثه حمله به کنسولگری ایران در دمشق، عملیات پیمان صادق و ترور شهید هنیه در تهران پیام های حمایتی از صهیونیست ها صادر کرد.

اکنون پس از جنایت اخیر اسرائیل در لبنان، رضا پهلوی در حمایت از صهیونیست ها به میدان آمده و از حالت پیاده نظام خارج شده و رسما خود را صهیونیست می داند.

آیا رضا پهلوی رسما خود را صهیونیست اعلام کرد؟ | فوتبال روزانه

نمونه اخیر تفکر او سخنرانی او در نشست سالانه شورای آمریکایی اسرائیل است. یکی یکی از اعضای آن دونالد ترامپ است.

فوتبال روزانه اینستاگرام
آیا رضا پهلوی رسما خود را صهیونیست اعلام کرد؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :