اخبار روز

آیا دولت زمین رایگان می دهد؟


به گزارش مانیبان، امین حیات هندیجانی رئیس اداره راهداری و شهرسازی هندیجان اظهار داشت: بر اساس مفاد ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت خانواده هایی که دارای فرزند سوم هستند. پس از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانان یعنی بعد از تولد 3 مهر 1400 در صورت واجد شرایط بودن به آنها یک قطعه زمین یا واحد مسکونی اعطا می شود.

و افزود: به خانواده های دارای چهار فرزند زیر 20 سال طبق شرایط مندرج در متن قانون به صورت رایگان زمین یا مسکن داده می شود.

حیات هندیجانی ادامه داد: متقاضیان در صورت داشتن شرایط می توانند برای ثبت نام در سامانه طرح جامع حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان گفت: از زمان ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانان به وزارت راه و شهرسازی، زمین بلاعوض در شهرستان هندیجان به ۲۳۴ خانوار واگذار شده است.

وی گفت: در فاز اول این طرح سال گذشته 108 قطعه زمین به متقاضیان این طرح واگذار شد. امروز 126 قطعه در اختیار متقاضیان و در مجموع 234 قطعه در اختیار متقاضیان طرح جمعیت جوانان شهرستان قرار گرفت.

حیات هندیجانی ادامه داد: این زمین ها به متراژ 200 متر مربع در مناطق مناسب شهر به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: در مراسمی که از سوی اداره راه و شهرسازی هندیجان برگزار شد، 20 زوج دارای فرزند سوم که بعد از 3 مهرماه از ساعت 14 به دنیا آمده اند و یا دارای 4 فرزند زیر 20 سال هستند، یک قطعه زمین دریافت می کنند به مساحت 200 متر مربع رایگان تحویل داده می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا