اخبار روز

آیا تخمین های احتمالی در مورد حقوق آریا عظیمی نژاد واقعیت دارد؟/حضور «مهمانی» ایرج طهماسب در شبکه نسیم!

پی ام آپ نوشت: مدیر تامین برنامه های شبکه نسیم درباره بازگشت ایرج طهماسب به این شبکه توضیح داد و گفت: شبکه نسیم به روی همه هنرمندان باز است.

امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه و روابط عمومی شبکه نسیم درباره مجموعه «مجلس واقعه» که به تازگی تیزر آن هم منتشر شده و قرار است در شبکه نسیم روی آنتن برود، گفت: مجلس واقعه یک نذر فرهنگی است که بدون صرف هزینه از بودجه صداوسیما و از طرف موقوفه فراش باشی برای احیای هنر تعزیه و فرهنگ عاشورایی تولید و ساخته می شود.

وی افزود: مجلس واقعه یک برنامه عالی است و تاکنون برنامه ای در تلویزیون نداشته ایم که تعزیه را در قالب یک سری برنامه از ابتدا تا انتها نمایش دهد و معمولا گزیده هایی از تعزیه در مستندها استفاده شده است. و پخش می کند. گویندگی جلسات تعزیه توسط آریا عظیمی نژاد ارائه می شود و موسیقی استفاده شده از تولیدات ویژه این برنامه است.

اشرف در خصوص جزییات دیگر این برنامه گفت: رسالت این برنامه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، احیاء و احیای هنر تعزیه است که سابقه ای طولانی در هنر و فرهنگ کشورمان دارد. ”

مدیر تامین برنامه های شبکه نسیم درباره تخمین ها و حدس و گمان های دستمزد این برنامه گفت: می توانم با قطعیت بگویم که برخی رقم هایی که بیان می شود کاملا شوخی است و عوامل این برنامه کاملا دلی در برنامه حضور یافتند و دستمزدها بسیار پایین تر از رقم های مطرح شده است. امیدوارم برنامه های مرتبط با اهل بیت (ع) دچار حاشیه سازی نشوند.

وی در خصوص اینکه چرا میزان بودجه برنامه و دستمزد شخصیت ها به صورت شفاف اعلام نمی شود، گفت: در سیما و در برنامه سازی ها آنچه که مرسوم بوده است عدد و رقم، قراردادی محرمانه بین تهیه کننده و سیماست.

اشرف تصریح کرد: این روند تا امروز نیز به همین منوال است. اینکه هر برنامه ای ارقام خاص خود را دارد که با تورم افزایش می یابد و بر اساس برآورد مصوب خودش تهیه می شود و این برآورد و مبالغ آن طبق اسناد و مدارک برای سازمان صدا و سیما شفاف است.

مدیر تامین برنامه شبکه نسیم همچنین درباره برنامه «مهمونی» و بازگشت ایرج طهماسب گفت: سازمان در رویکرد تحولی که دارد از هنرمندانی که سرگرمی های مورد اقبال مخاطب را می سازند و در چارچوب سیاست های فرهنگی هستند، استقبال می‌کند به ویژه درِ شبکه نسیم با توجه به جایگاه نشاط و سرگرمی خود به روی این هنرمندان باز است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا