فوتبال روزانه اینستاگرام

بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ چند وقته این جوری بوده؟ هرجا که می روید با افرادی مواجه می شوید که مدام در حال استفاده از موبایل خود در حالی که صفحه نمایش آن را لمس می کنند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوستانتان با ارسال لینکی شما را به یک بازی تلگرامی دعوت کنند و ندانید که چیست و چگونه از آن استفاده کنید.

باید گفت که این لینک “Combat” بازی ای است که این روزها همه را مشغول کرده و هرجا می روید از پول درآوردن صحبت می کنند.

اما تاریخچه این بازی چیست؟ چرا بین مردم اینقدر رایج است؟ آیا شایعات مربوط به درآمد هنگفت از این پروژه صحت دارد؟

این بازی در قالب یک ربات در تلگرام راه اندازی شد که در کمتر از 10 روز با حال و هوای خاص افراد زیادی را به خود جذب کرد.

این بازی مشابه پروژه NatCoin در کانال های تلگرام موجود است و می توانید با چند کلیک ساده به آن بپیوندید.

این نیاز به زمان و صبر زیادی دارد، زیرا وقتی افراد وارد آن فضا می‌شوند، باید سکه‌ها را جمع‌آوری کنند تا بتوانند در آینده نزدیک آنها را در صرافی ارز دیجیتال بازخرید کنند.

دلیلش هم این است که صاحبان این پروژه می گویند همستر Combat یک پروژه airdrop است و پس از مدتی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال آن وجود خواهد داشت.

آنچه تاکنون مشخص شده این است که نمی توان در مورد درآمدزایی آن چیزی گفت و تاکنون کاربران تنها تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفته اند.

برخی کارشناسان می گویند مردم نباید انتظار داشته باشند که قطعا به نتیجه مطلوب برسند و باید منتظر بمانند تا ببینند تلگرام به وعده خود به جامعه عمل می کند یا خیر و تا آن زمان صبر کرد.

آنها معتقدند که راه اندازی یک توکن غیرقابل جایگزین یا یک ارز دیجیتال جدید می تواند کار آسانی باشد، اما باید تلاش ویژه ای برای افزودن ارزش به آن انجام شود و شاید این تنها هدف سازنده بازی باشد.

اگر تلگرام دارید و دوست دارید به کاربران ارزهای دیجیتال بپیوندید همستر به مبارزه بپیوندید، اینجا کلیک.

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

توضیحات بازی همستر مبارزات تلگرامی

آیا با بازی تلگرامی همستر "مبارزه" می توانید یک شبه به 100 سالگی برسید؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما